مجوز 3 کارگاه صنایع دستی در خراسان شمالی صادر شد

به گزارش آخرین خبر، سرپرست معاونت صنایع دستی خراسان شمالی از صدور مجوز برای راه اندازی سه کارگاه صنایع دستی در استان خبر داد.

مجوز 3 کارگاه صنایع دستی در خراسان شمالی صادر شد

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان شمالی، محمدرضا قهرمانیان روز چهارشنبه 8 مردادماه 99 با بیان این مطلب اظهار کرد: این کارگاه ها در شهرستان بجنورد فعال خواهند شد.

او اضافه کرد: تراش سنگ های قیمتی و نیمهقیمتی، جواهرسازی و کارگاه چوب، سه رشته ای هستند که برای آن ها مجوز فعالیت کارگاهی صادر شده است.

سرپرست معاونت صنایع دستی خراسان شمالی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تا به امروز پنج مجوز تولید کارگاهی در استان صادر شده است، شرح داد: هدف از صدور این مجوزها، توسعه صنایع دستی و حمایت از هنرمندان این حوزه است.

او اضافه کرد: فراهم سازی زمینه های تشویق و ترغیب فعالان حوزه صنایع دستی برای مشارکت مؤثر و فعال در زمینه های مختلف از برنامه های حوزه معاونت صنایع دستی است.

قهرمانیان با اشاره به تأثیرات کرونا بر صنایع دستی گفت: با بسته های حمایتی در نظر گرفته شده دولت، امیدواریم بخشی از اثرات منفی در حوزه صنایع دستی رفع شود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1200

به "مجوز 3 کارگاه صنایع دستی در خراسان شمالی صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز 3 کارگاه صنایع دستی در خراسان شمالی صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید