مدیرعامل MSI براثر سقوط از ارتفاع درگذشت

به گزارش آخرین خبر، به گزارش خبرنگاران : چارلز چیانگ، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت تایوانی MSI در سن 56 سالگی درگذشت. طبق اعلام نشریات تایوانی چیانگ از طبقه هفتم ساختمانی در منطقه Zhonghe تایپه (پایتخت تایوان) سقوط نموده و جان باخته است. پس از این حادثه بدن مجروح مدیرعامل MSI به بیمارستان انتقال داده شد اما پزشکان اعلام کردند که او درگزشته است. علت سقوط آقای چیانگ هنوز معین نشده و پلیس تایوان مشغول آنالیز شواهد است.

مدیرعامل MSI براثر سقوط از ارتفاع درگذشت

طبق گزارش نشریات تایوانی چیانگ از ژانویه سال 2019 بر کرسی مدیرعاملی MSI تکیه زده است. او پیش از این، مسئولیت نظارت بر تغییرات عملیاتی در واحد سخت افزار دسکتاپ این شرکت را بر عهده داشت. مدیرعامل MSI فارغ التحصیل دانشکده برق دانشگاه Jiao Tong بود و پیشتر در سمت مدیر کل واحد پلتفرم دسکتاپ MSI فعالیت می کرد.

چیانگ در سال 1999 به عنوان نایب رئیس واحد مهندسی به MSI ملحق شد. در سال 2010 او به سمت مدیرکلی واحد پلتفرم دسکتاپ این شرکت دست پیدا کرد و در نهایت در تاریخ 20 ژانویه 2019 بر کرسی مدیرعامل MSI تکیه زد.

شرکت Micro-Star International که بیشتر با نام MSI نزد کاربران شناخته می گردد در سال 1986 میلادی در تایوان تاسیس شد. این برند تایوانی که در ابتدا در زمینه ساخت مادربرد و GPU فعالیت داشت در ادامه دامنه تولیداتش را گسترش داد و حالا محصولات دیگری نظیر پی سی، لپ تاپ، مانیتور و دیگر لوازم جانبی و سخت افزار کامپیوتری را نیز به مشتریانش عرضه می نماید.

شرکت MSI در بیانیه خبری خود پیرامون مرگ مدیرعاملش چنین آورده است:

در ساعات اولیه امروز چارلز چیانگ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره ما درگذشت. او که برای مدت 20 سال عضوی از این خانواده بود نقش بسزایی در رشد و پیشرفت شرکت داشت و مورد تحسین همکارانش بود. چیانگ رهبری مورد احترام در MSI بود و راستا را برای موفقیت این برند هموار کرد همگی ما عمیقا از این خبر ناراحت شدیم و برای فقدان او عزادار هستیم. دل اعضای تیم چیانگ برای او تنگ می گردد.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1170

به "مدیرعامل MSI براثر سقوط از ارتفاع درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل MSI براثر سقوط از ارتفاع درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید