مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس: نامه ای در خصوص لغو دیدار مقابل التعاون دریافت نکردیم

به گزارش آخرین خبر، مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: طبق آخرین نامه ای که از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کردیم دیدار مقابل التعاون برگزار خواهد شد.

مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس: نامه ای در خصوص لغو دیدار مقابل التعاون دریافت نکردیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شیوع بیماری کرونا در ایران موجب شده تا ورزش کشور هم تحت تاثیر این موضوع قرار بگیرد و خیلی از مسابقات ورزشی لغو شود. به همین دلیل صحبت هایی هم مبنی بر لغو هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به دلیل جلوگیری از شیوع این بیماری مطرح شد.

این در حالی است که در یکی از حساس ترین دیدار های این هفته تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه الوصل امارات به مصاف التعاون عربستان خواهد رفت.

امیرعلی حسینی مسوول امور بین المللی باشگاه پرسپولیس در مورد خبر لغو دیدار های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: طبق آخرین نامه ای که از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کردیم، برگزاری بازی در ورزشگاه الوصل در روز مقرر تایید شد. تنها آن ها خواهان اعلام زمان بازی شدند که ما هم با توجه به اوقات شرعی زمان را به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم تا آن را به AFC اعلام کنند.

مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس شرح داد: تا الان بازی در زمان مقرر قرار است برگزار شود و هیچ نامه ای مبنی بر لغو مسابقه دریافت نکردیم.

منبع: ایرنا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 865

به "مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس: نامه ای در خصوص لغو دیدار مقابل التعاون دریافت نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس: نامه ای در خصوص لغو دیدار مقابل التعاون دریافت نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید