مهدی: فقط ملاقات پرسپولیس ، صنعت نفت با حضور تماشاگر خواهد بود

به گزارش آخرین خبر، سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد، در هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور تنها ملاقات پرسپولیس - صنعت نفت آبادان با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

مهدی: فقط ملاقات پرسپولیس ، صنعت نفت با حضور تماشاگر خواهد بود

سهیل مهدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره حضور تماشاگران در استادیوم ها برای مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتبال، گفت: ملاقات پرسپولیس - صنعت نفت آبادان مثل ملاقات استقلال - نساجی مازندران به صورت آزمایشی با تماشاگر برگزار می گردد، به طوری که پنج درصد ظرفیت استادیوم آزادی یعنی پنج هزار تماشاگر می توانند در استادیوم حضور داشته باشند. نتایج حاصل از این دو بازی درباره شیوه نامه رعایت پروتکل های بهداشتی منجر به تصمیم گیری برای حضور تماشاگران در بازی های آینده خواهد شد.

وی در خصوص اینکه آیا تماشاگران در بازی های شهرهای دیگر می توانند در استادیوم ها حضور یابند، گفت: متأسفانه این امکان وجود ندارد. وزارت بهداشت و درمان به همراه وزارت ورزش و جوانان در حال ارزیابی برترین مدل برای استخراج چگونگی حضور تماشاگران در استادیوم ها هستند. هر چقدر تماشاگران همکاری نمایند، زودتر این مدل راه می افتد. در بازی استقلال - نساجی مسائلی در عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی به وجود آمد که اگر در ملاقات پرسپولیس - صنعت نفت نیز تکرار گردد، نمی توانیم فضا را در اختیار باشگاه ها قرار دهیم تا از حمایت طرفداران خود برخوردار شوند.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که سازمان لیگ چه امکاناتی را برای طرفداران در نظر خواهد گرفت، توضیح داد: برای ملاقات این هفته پرسپولیس - صنعت نفت روی سکوها ضربدر گذاشته شده و علامت گذاری می گردد. هدایت نیز روی سکوها صورت می گیرد تا مسائل به حداقل برسد. البته این خود تماشاگران هستند که باید پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1961

به "مهدی: فقط ملاقات پرسپولیس ، صنعت نفت با حضور تماشاگر خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: فقط ملاقات پرسپولیس ، صنعت نفت با حضور تماشاگر خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید