موافقت فدراسیون فوتبال با حضور زنان در استادیوم

به گزارش آخرین خبر، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، فیفا اعلام نموده است که فدراسیون فوتبال ایران با حضور زنان در استادیوم ها برای بازی های انتخابی جام جهانی 2022 قطر موافق است.

موافقت فدراسیون فوتبال با حضور زنان در استادیوم

موافقت فدراسیون فوتبال با حضور زنان در استادیوم

با اینکه ارسال گزارش اولیه فدراسیون فوتبال به فیفا درباره بسترسازی برای ورود زنان به استادیوم ها چندان امیدبخش به نظر نمی رسید اما ظاهراً فیفا کوشش فدراسیون فوتبال را برای تحقق این موضوع تأیید نموده است.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، فیفا اعلام نموده است که فدراسیون فوتبال ایران با حضور زنان در استادیوم ها برای بازی های انتخابی جام جهانی 2022 قطر موافق است اما هنوز جلب موافقت دولت در این زمینه باقی مانده است.

فیفا مدت هاست که برای ورود زنان به استادیوم ها در ایران با فدراسیون فوتبال این کشور مذاکره نموده است و در بازی فینال لیگ قهرمانان بین پرسپولیس و کاشیما نیز تعدادی از زنان توانستند در حضور اینفانتینو این بازی را از نزدیک ببینند.

حالا این خواسته از سوی فیفا مطرح می گردد که مسئله حضور زنان ایرانی در استادیوم ها تا پیش از دهم اکتبر (18 مهر) حل گردد. زمانی که تیم ملی ایران اولین بازی خانگی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 را مقابل کامبوج انجام می دهد. بازی خانگی بعدی این تیم هم 26 مارس سال 2020 مقابل هنگ کنگ خواهد بود.

برهمین اساس فدراسیون جهانی فوتبال اعلام نموده موضوع ورود زنان به استادیوم ها به طور مستقیم با وزیر ورزش و جوانان ایران آنالیز می گردد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشته: فدراسیون فوتبال ایران موافقت خود را برای حضور زنان به استادیوم ها در رقابت های انتخابی جام جهانی قطر اعلام نموده است. یکی از سخنگوهای فیفا هم می گوید: تمام توافقات و موافقت های لازم حاصل شده است تا بانوان ایرانی بتوانند بازی های تیم ملی کشورشان را از نزدیک ببینند.

به همین دلیل مهدی تاج هم در آخرین مصاحبه خود درباره حضور خانواده ها گفته: شرایط خانوادگی و حضور خانواده ها برای بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر است، البته کشور برخورد عقلانی خوبی برای این موضوع در نظر گرفته و اگر مسائل حل گردد همه را تشویق می نماید که حتی خانواده ها هم در استادیوم ها حضور داشته باشند. از ما هم سوالاتی شده که پاسخ دادیم و امیدواریم همه دست به دست بدهند تا همه مسائل با هم حل گردد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 209

به "موافقت فدراسیون فوتبال با حضور زنان در استادیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت فدراسیون فوتبال با حضور زنان در استادیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید