تور ارزان عمان: نماینده آمریکا در امور یمن از عربستان سعودی و عمان ملاقات می نماید

به گزارش آخرین خبر، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای گفت که تیم لندرکینگ نماینده ویژه این کشور در امور یمن، با مقامات عربستان و عمان ملاقات و مصاحبه خواهد نمود.

تور ارزان عمان: نماینده آمریکا در امور یمن از عربستان سعودی و عمان ملاقات می نماید

با تور ارزان عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

در این بیانیه آمده است: تیم لندرکینگ نماینده ویژه آمریکا در امور یمن در عربستان سعودی است و با مقامات ارشد از دولت یمن و عربستان ملاقات خواهد نمود. وی سپس به عمان سفر خواهد نمود تا با مقامات ارشد عمانی هم ملاقات داشته باشد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه بیانیه فوق اضافه نمود که لندرکینگ بعلاوه با هانس گراندبرگ نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن و دیوید گرسلی نمایده مقیم و هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در یمن ملاقات خواهد نمود.

آنطور که پیشتر ادعا شده است، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ماه های ابتدایی تشکیل دولتش از تعلیق حمایت این کشور از تجاوز و حملات عربستان سعودی در جنگ با یمن خبر داده بود. آمریکا اصلی ترین تأمین کننده سلاح برای عربستان سعودی بوده و مکرراً نیروهای مقاومت یمن در این کشور را با حملات هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار داده است.

عربستان سعودی از فروردین 94 به بهانه بازگرداندن عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن به قدرت، این کشور را آماج حملات خود قرار داده است، تجاوز به یمن طی این سالها نتیجه ای جز کشتار و ویرانی این کشور را به همراه نداشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1852

به "تور ارزان عمان: نماینده آمریکا در امور یمن از عربستان سعودی و عمان ملاقات می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان عمان: نماینده آمریکا در امور یمن از عربستان سعودی و عمان ملاقات می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید