نگرانی فدراسیون جودو برای صدور ویزا حضور در دادگاه CAS، عدم همکاری سفارت سوئیس

به گزارش آخرین خبر، باوجود اهمیت دادگاه حکمیت ورزش برای جودو و به ویژه ورزش ایران، متاسفانه سفارت سوئیس تا به امروز همکاری های لازم را برای صدور ویزا هیئت اعزامی نداشته است.

نگرانی فدراسیون جودو برای صدور ویزا حضور در دادگاه CAS، عدم همکاری سفارت سوئیس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو؛ دادگاه حکمیت ورزش که قرار است 26 شهریور ماه برای رسیدگی به پرونده شکایت فدراسیون جودو ایران علیه تعلیق ناعادلانه در سوییس برگزار شود، نه تنها برای رشته المپیکی جودو بلکه برای ورزش ایران بسیار حائز اهمیت است.

فدراسیون جودو با هماهنگی مسئولان ورزش کشور که ماه هاست برای نوشتن لوایح و دفاع از حقانیت جودو ایران به صورت شبانه روزی کوشش می نمایند به همراه هزاران جودوکار در سراسر کشور که نتیجه دادگاه CAS برایشان اهمیت ویژه ای دارد، اکنون چشم انتظار صدور ویزا هیئت اعزامی ایران هستند تا این گروه به موقع در دادگاه حاضر شوند .

با وجود هماهنگی های اجرا شده وزارت ورزش و جوانان با وزارت امور خارجه و همکاری این وزارتخانه و ارسال یادداشت به سفارت سوئیس در ایران، متاسفانه این سفارتخانه تا به امروز هیچ گونه همکای با فدراسیون جودو نداشته است.

این عدم همکاری نگرانی های زیادی را درخصوص اعزام به موقع هیئت اعزامی به دادگاه حکمیت ورزش ایجاد نموده است. اقدامی که در صورت سهل انگاری، ممکن است عواقب بسیار زیادی برای جودو کشور در پی داشته باشد.

فدراسیون جودو امیدوار است باتوجه به فرصت کوتاه باقی مانده ، سفارت سوییس در ایران برای صدور به موقع ویزا اقدام نماید تا هیچ مسئله ای برای حضور نمایندگان ایران در دادگاه CAS به وجود نیاید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1205

به "نگرانی فدراسیون جودو برای صدور ویزا حضور در دادگاه CAS، عدم همکاری سفارت سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی فدراسیون جودو برای صدور ویزا حضور در دادگاه CAS، عدم همکاری سفارت سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید