هسدار کیم جونگ اون درباره وضع غذایی متشنج کره شمالی، لاغری عجیب رهبر کره شمالی بخاطر کمبود غذاست؟!

به گزارش آخرین خبر، خبرگزاری خبرنگاران- کیم جونگ اون گفت کشورش در شرایط تنش آمیز غذایی قرار گرفته است.

هسدار کیم جونگ اون درباره وضع غذایی متشنج کره شمالی، لاغری عجیب رهبر کره شمالی بخاطر کمبود غذاست؟!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، به نقل از آسوشیتدپرس، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی اظهار داشت غذا در کشورش کم است و کره شمالی اکنون با تنش غذایی روبرو است. این کشور در دهه 90 میلادی دچار قحطی فراگیر شد که مرگ هزاران نفر را به همراه داشت.

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی اظهار داشت تدابیری را برای مقابله با وضع غذایی متشنج ناشی از همه گیری ویروس کرونا و طوفان های سال گذشته خواهان شده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی کی سی ان ای KCNA کره شمالی روز چهارشنبه گزارش داد کیم جونگ اون رهبر کره شمالی اظهار داشت که اقتصاد کشور در سال کنونی (میلادی) بهبود یافته است، اما تدابیری را برای مقابله با شرایط غذایی متشنج ناشی از همه گیری ویروس کرونا و طوفان های سال گذشته خواهان شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از سئول، کیم جونگ اون سه شنبه در نشست کمیته مرکزی حزب حاکم اظهار داشت اقتصاد به طور کلی در نیمه نخست سال بهبود یافت، اما کوشش های حزب برای به اجرا گذاشتن طرح ها مختل شده است و به ویژه به نبود غذا اشاره نمود.

بنا بر گزارش خبرگزاری کی سی ان ای، وی بعلاوه اظهار داشت همه گیری ویروس کرونا اقتضا می نماید که حزب کوشش هایش را برای تأمین غذا، پوشاک و مسکن برای مردم تشدید کند.

کره شمالی موارد کووید-19 را رسما تأیید ننموده است، اما این کشور تدابیری سختگیرانه ای بر ضد ویروس کرونا اتخاذ کرد، به ویژه مرزهایش را بست و محدودیت هایی را در خصوص سفر های داخلی اعمال کرد.

برنامه کوواکس سازمان جهانی بهداشت، ساز و کاری با هدف تضمین دسترسی عادلانه به واکسن های ضد کووید-19، اظهار داشت نزدیک به دو میلیون دوز واکسن به کره شمالی خواهد داد، اما ارسال آن ها به تعویق افتاد.

لاغری عجیب رهبر کره شمالی بخاطر کمبود غذاست؟

تصاویر تازهی از رهبر کره شمالی منتشر شده که نشان می دهد او لاغرتر از قبل شده است.

آسوشیتدپرس گزارش داد، این تصاویر حدس ها در این باره را افزایش داده که آیا او بیشتر وزن کم نموده و اینکه آیا حین یک پیاده روی کوتاه نفس کم می آورد یا خیر؟

با این تصاویر تازه حدس هایی درباره شرایط سلامت کیم جونگ اون، رهبر 37 ساله کره شمالی مطرح شده است؛ او خیلی لاغرتر شده.

شرایط سلامت کیم جونگ اون مساله ای مورد بحث در واشنگتن، سئول و توکیوست چون اگر فاقد توانایی برای اداره کشورش باشد، به صورت رسمی برای خودش یک جانشین انتخاب ننموده است.

در تصاویر تازه رسانه دولتی این کشور که امروز منتشر شد، نشان داده می گردد که کیم جونگ اون خیلی بیشتر از قبل وزن کم نموده و صورتش لاغرتر و جمع تر شده است. بعضی از ناظران می گویند، او که 170 سانتیمتر قد دارد و وزنش پیشتر 140 کیلو بوده، شاید حالا 10 تا 20 کیلوگرم از وزنش را از دست داده باشد.

یکی از تحلیلگران ارشد در موسسه اتحاد مجدد دو کره در سئول گفت: شاید این کاهش وزن اقدامی برای بهبود سلامت کیم جونگ اون باشد. او مسائل جدی سلامت داشته و بابت این مساله نتوانست در مجمع عمومی کمیته مرکزی حزب حاکم کره شمالی شرکت کند.

سابقه بیماری های قلبی و عروقی در خانواده کیم جونگ اون وجود دارد و پدر و پدربزرگش بابت این بیماری مردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1800

به "هسدار کیم جونگ اون درباره وضع غذایی متشنج کره شمالی، لاغری عجیب رهبر کره شمالی بخاطر کمبود غذاست؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هسدار کیم جونگ اون درباره وضع غذایی متشنج کره شمالی، لاغری عجیب رهبر کره شمالی بخاطر کمبود غذاست؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید