(ویدئو) عصبانیت ترامپ از سوالات مجری سی بی اس و ترک مصاحبه

به گزارش آخرین خبر، سی بی اس روز یکشنبه این مصاحبه را که باعث جنجال بین سی بی اس و کاخ سفید شده، منتشر کرد. ترامپ بعد از ترک این مصاحبه، آن را جعلی و مغرضانه توصیف کرده بود. او سپس تهدید کرده بود خودش فیلم مصاحبه را منتشر خواهد کرد تا قبل از پخش آن از سوی شبکه به تیتر یک خبری تبدیل شود.

(ویدئو) عصبانیت ترامپ از سوالات مجری سی بی اس و ترک مصاحبه

به گزارش هافینگتون پست، لسلی استال، مجری برنامه، بخش جنجالی را با این پرسش از ترامپ آغاز کرد که آیا آمادگی دارد با سوالات سخت روبرو شود و سپس در ادامه به نرخ افزایشی ابتلا به کرونا در آمریکا، از دست رفتن مشاغل و بی اعتقادی او به استفاده از ماسک در جلوگیری از بیماری پرداخت.

بالاخره سوال آخر مجری، کاسه صبر ترامپ را لبریز کرد و باعث شد مصاحبه را خاتمه بدهد. استال از ترامپ پرسید: آیا فکر می کنید توییت های شما و برچسب زدن به دیگران، باعث دور شدن آن ها می شود؟

ترامپ در پاسخ می گوید: نه، فکر می کنم اگر شبکه اجتماعی نداشتم، اینجا نبودم. رسانه جعلی است؛ و صادقانه بگویم، اگر شبکه اجتماعی نداشتم، هیچ راهی برای رساندن صدایم نداشتم.

چند دقیقه بعد یکی از عوامل برنامه زمان باقی مانده از مصاحبه را یادآوری می کند که در این لحظه ترامپ می گوید کارش دیگر تمام شده و باید برود.

منبع: فرارو
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1340

به "(ویدئو) عصبانیت ترامپ از سوالات مجری سی بی اس و ترک مصاحبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) عصبانیت ترامپ از سوالات مجری سی بی اس و ترک مصاحبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید