پراندلی: توتی می تواند به تیم ملی ایتالیا برگردد، اگر جام جهانی همین امروز بود او مطمئنا دعوت می شد

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی ایتالیا اعتراف کرد از وضعیت حال حاضر کاپیتان رم راضی است و در صورتی که او این روند را حفظ کند به اردوی آتزوری بازگردانده خواهد شد.

پراندلی: توتی می تواند به تیم ملی ایتالیا برگردد، اگر جام جهانی همین امروز بود او مطمئنا دعوت می شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، فرانچسکوتوتی، کاپیتان تیم رم از ابتدای فصل تاکنون عملکرد تحسین برانگیزی داشته و در صدرنشینی تیمش در جدول رده بندی سری A نقش پررنگی ایفا نموده است. همین موضوع سبب شده که اخبار مختلفی در مورد بازگشت فرانچسکوتوتی به تیم ملی ایتالیا انتشار پیدا کند.

چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی ایتالیا هم با اشاره به این موضوع گفت احتمال حضور توتی در جام جهانی 2014 وجود دارد اگر او به روندی که از ابتدای فصل شروع نموده ادامه دهد.

پراندلی در مورد توتی 37 ساله که از خاتمه جام جهانی 2006 به بعد دیگر برای آتزوری به میدان نرفته است، گفت: بازیکنانی مانند فرانچسکو و آنتونیو کاسانو که از استعداد بالایی برخوردار هستند همواره زیر نظر قرار دارند. ما وضعیت توتی را یک ماه پیش از شروع جام جهانی آنالیز خواهیم کرد اما او از آن بازیکنانی است که همه دوست دارند درباره اش حرف بزنند و بازی اش را انعکاس دهند چرا که او یک بازیکن فوق العاده است. اگر جام جهانی همین امروز برگزار می شد، مطمئنا من توتی را به تیم ملی دعوت می کردم. در این باره شک نکنید.

پراندلی با اذعان به اینکه هنوز شخصا با کاپیتان رم صحبتی در مورد بازگشت به تیم ملی نداشته است، تاکید نمود توتی باید 100 درصد آماده باشد تا در جمع شاگردان او جایی داشته باشد. وی توضیح داد: من هنوز با او حرفی نزده ام چرا که هنوز 8 ماه تا زمان انتخاب بازیکنانی که باید به جام جهانی بروند مانده است. اولویت برای من گرد هم آوردن 22 بازیکنی است که روی فرم باشند. شرایط فیزیکی بازیکنان در انتخاب آنها تاثیر فراوانی دارد.

پراندلی برای بازی بعدی تیم ملی ایتالیا در مرحله مقدماتی جام جهانی برابر دانمارک، دیداری که روز آدینه در کپنهاگن برگزار می گردد از ماریو بالوتلی مهاجم جنجالی میلان که به تازگی محرومیت 3 جلسه ای وی به خاطر اهانت به داور تمام شده دعوت به عمل آورده است. این اتفاق حرف و حدیث هایی به همراه داشته که پراندلی در پاسخ به آنها گفت: من نمی توانم به مجازات یک بازیکن بیفزایم. اگر یک دور از رقابت های لیگ در اواسط هفته برگزار نمی شد، بالوتلی الان جایی در میان ملی پوشان نداشت اما محرومیت 3 جلسه ای او بعد از بازی یوونتوس - میلان تمام شد و الان دلیلی ندارد که به تیم ملی دعوت نگردد. من پیش از این بازیکنانی که به دلایل انضباطی محروم شده اند را به تیم ملی دعوت ننموده ام. قوانین واضح هستند و من دلیلی برای به وجود آوردن جنجال نمی بینم.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 315

به "پراندلی: توتی می تواند به تیم ملی ایتالیا برگردد، اگر جام جهانی همین امروز بود او مطمئنا دعوت می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: توتی می تواند به تیم ملی ایتالیا برگردد، اگر جام جهانی همین امروز بود او مطمئنا دعوت می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید