پرداخت تسهیلات به سازندگان واحد های مسکونی در بافت فرسوده

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران: مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: ساخت 100 هزار واحد مسکونی از طرح اقدام ملی با پرداخت تسهیلات نوسازی به سازندگان و انبوه سازان در بافت های فرسوده انجام می گردد.

پرداخت تسهیلات به سازندگان واحد های مسکونی در بافت فرسوده

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلای قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مهدی عبوری در دومین نشست راهبری و مدیریت فراوری 145 هزار واحد مسکن در بافت های ناکارآمد شهری (طرح اقدام ملی فراوری مسکن)، گفت: باید به این باور برسیم که می توانیم راهبری و مدیریت ساخت و فراوری 145 هزار واحد مسکونی را در بافت های ناکارآمد شهری برعهده بگیریم تا بتوانیم در آینده نزدیک به موفقیت برسیم.

وی با بیان این که از این میزان، ساخت 100 هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات نوسازی به سازندگان و انبوه سازان در بافت های فرسوده انجام می گردد، گفت: باید بستر و شرایط ارائه تسهیلات ساخت، صدور پروانه و هزینه های سازمان نظام مهندسی برای سازندگان و انبوه سازان در بافت های ناکارآمد شهری فراهم گردد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران بر ساخت مسکن توسط بخش خصوصی، سازندگان و انبوه سازان در بافت های ناکارآمد شهری تاکید و با بیان اینکه این امر باید به صورت جدی و مستمر پیگیری گردد، بیان کرد: شرکت بازآفرینی شهری ایران، ضمن فراهم کردن بستر ارائه 100 هزار فقره تسهیلات نوسازی به متقاضیان ،خود نیز فراوری و ساخت 45 هزار واحد مسکن در بافت های ناکارآمد شهری را برعهده می گیرد.

عبوری با بیان این که این شرکت، اراضی خود را در این رابطه به سازندگان و بخش خصوصی واگذار خواهد نمود، گفت: ساخت بخش هایی که سرمایه گذار و بخش خصوصی به آن ورود ننمایند، به صورت امانی انجام می گردد.

وی، از تمام کارکنان شرکت بازآفرینی شهری خواست، در فراوری واحدهای مسکونی در بافت های ناکارآمد، همکاری نمایند و گفت: بسته های حمایتی تسهیلات نوسازی در بافت های فرسوده باید کامل باشد و در این خصوص پیگیری های لازم صورت گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در مورد واگذاری اراضی به سازندگان و بخش خصوصی در بافت های ناکارآمد شهری، گفت: برای جلب سرمایه گذار، رونق فراوری مسکن و ایجاد اشتغال در راستای ساخت مسکن در حوزه بازآفرینی شهری، باید تلاشی مضاعف انجام گردد.

وی اظهار داشت: از 45 هزار واحد مسکونی که شرکت بازآفرینی شهری ایران، مکلف به راهبری و مدیریت فراوری آن است، تا به امروز برنامه ریزی برای ساخت 35 هزار واحد اجرا شده است.

عبوری با اشاره به وظایف راهبران تیم عملیاتی ساخت 145 هزار واحد مسکن در بافت های ناکارآمد شهری، اظهارداشت: مسئولیت پیگیری تهیه طرح، تعریف کاربری اراضی، نحوه واگذاری اراضی، نحوه معین سرمایه گذار پروژه ها و ...بر عهده این راهبران خواهد بود. این افراد باید تمامی مسائل و موانع پروژه ها را با همکاری دفترهای شرکت بازآفرینی شهری ایران در کوتاه ترین زمان حل نمایند و به صورت روزانه از اقدامات اجرا شده، گزارش دهند.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به انتظار وزیر راه و شهرسازی، مبنی بر افزایش رقم فراوری 145 هزار واحد مسکن در بافت های ناکارآمد شهری، گفت: کارکنان شرکت، به ویژه تیم عملیاتی راهبری و مدیریت ساخت 145 هزار واحد مسکن، این امر را باید جدی گیرند و با همکاری با یکدیگر کارها را پیش ببرند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 780

به "پرداخت تسهیلات به سازندگان واحد های مسکونی در بافت فرسوده" امتیاز دهید

1 کاربر به "پرداخت تسهیلات به سازندگان واحد های مسکونی در بافت فرسوده" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات به سازندگان واحد های مسکونی در بافت فرسوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید