پنتاگون طرح خروج 9500 نظامی خود از آلمان را ارائه کرد

به گزارش آخرین خبر، وزارت دفاع آمریکا روز سه شنبه گفت که طرح خروج 9500 نظامی این کشور از آلمان به رئیس جمهور ارائه شده است.

پنتاگون طرح خروج 9500 نظامی خود از آلمان را ارائه کرد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جاناتان هافمن دستیار وزیر دفاع آمریکا در امور عمومی روز سه شنبه گفت که وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش روز گذشته درباره طرح های بازاستقرار 9500 نظامی از آلمان به رئیس جمهور گزارش ارائه کردند.

وی که طی بیانیه ای این مطلب را عنوان می کرد، اضافه نمود: این طرح که مورد تایید قرار گرفته نه تنها با دستور رئیس جمهور تطابق دارد بلکه بازدارندگی در برابر روسیه را افزایش داده و ناتو را تقویت می نماید و به متحدان اطمینان داده و انعطاف پذیری راهبردی آمریکا را نیز افزایش می دهد و از نیروهای مسلح ما و خانواده هایشان مراقبت می نماید.

اوایل ماه جاری گذشته میلادی ترامپ گفت که میخواهد حدود 10 هزار نظامی را از آلمان خارج کند.

تصمیم ترامپ برای خارج کردن نظامیان از آلمان به دلیل عدم هزینه کردن کافی برلین در زمینه دفاعی است. در حالی که آمریکا از کشورهای ناتو خواسته تا دست کم 2 درصد از فراوری ناخالص داخلی خود را در زمینه دفاعی هزینه نمایند آلمان تنها 1.4 درصد از فراوری ناخالص داخلی خود را صرف هزینه های دفاعی می نماید.

ترامپ پیشتر در سخنانی گفته بود: ما در حال حفاظت از آلمان هستیم اما آنها تخلف اقتصادی دارند. این هیچ معنایی ندارد. بنابراین من می گویم که قصد داریم تا تعداد نظامیان در آلمان را تا 25 هزار نفر کاهش دهیم.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1116

به "پنتاگون طرح خروج 9500 نظامی خود از آلمان را ارائه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنتاگون طرح خروج 9500 نظامی خود از آلمان را ارائه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید