پیغام تشکر نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران از وزیر ورزش

به گزارش آخرین خبر، نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران در نامه ای از وزیر ورزش و جوانان ایران از کوشش های این وزارتخانه به خاطر توجه به ورزش همگانی به خصوص در دوران پاندمیک کووید-19 در دوره قرنطینه قدردانی کرد.

پیغام تشکر نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران از وزیر ورزش

به گزارش خبرنگاران، کریستف هلمن کننده سازمان بهداشت دنیای در ایران در نامه ای از مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان ایران از کوشش های این وزارتخانه به خاطر توجه به ورزش همگانی به خصوص در دوران پاندمیک کووید-19 و اجرای طرح ورزش درخانه و آموزش ورزش در خانه در دوره قرنطینه قدردانی کرد.

متن نامه دکتر کریستف هلمن به توضیح زیر است:

آقای دکتر مسعود سلطانی فر

همانطور که حضرت عالی به خوبی می دانید فعالیت بدنی منظم منجر به سلامت عمومی بلند مدت برای همگان می گردد. در حالیکه بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران درگیر پاندمیک کووید-19 هستند، بی شک احتیاج است فعالیت بدنی بخاطر تاثیرات مثبت آن بر سلامت جسمانی و روانی و ارتقاء سیستم ایمنی مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

بر خود لازم می بینم بدین وسیله از وزارت ورزش و جوانان ایران به خاطر توجه به ورزش همگانی که بر بعد سلامت ورزش و فعالیت بدنی تاکید دارد به خصوص در دوران پاندمیک کووید-19 قدردانی و تشکر کنم. اقداماتی همچون پویش در خانه می مانیم و ورزش می کنیم و ورزش درخانه و آموزش ورزش در خانه در شبکه های اجتماعی از مواردی هستند که به شدت توصیه می گردد. سازمان بهداشت دنیای (WHO) این اقدامات متعهدانه دولت ایران را برای ترویج فعالیت بدنی در سطح ملی و بین المللی به عنوان مثالهای خوب و کاربردی منتشر و به اشتراک گذاشته است.

ما پیشرفت استراتژیک خوبی با همدیگر داشتیم. سند توسعه فعالیت بدنی ملی 2020-2030 ایران در سال 2019 با حضور و مشارکت فعالانه وزارت ورزش و جوانان، وزارت بهداشت، وزارت آموزش و پرورش، سازمان بهداشت دنیای و سایر ارگان ها تدوین شد.

ما امیدوار هستیم با تداوم همکاری های دو جانبه، سند ملی در ایران اجرا گردد. سازمان بهداشت دنیای، حمایت همه جانبه خود را برای عملیاتی کردن این سند اعلام می دارد.

ارادتمند شما، دکتر کریستف هلمن، کنند سازمان بهداشت دنیای در ایران

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1036

به "پیغام تشکر نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران از وزیر ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تشکر نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران از وزیر ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید