پیغام فرمانده کردهای سوریه به جانسون

به گزارش آخرین خبر، ایسنا نوشت: فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک ضمن تبریک پیروزی حزب محافظه کاران در انتخابات انگلیس به نخست وزیر این کشور، تقویت همکاری ها برای انتها کار داعش در سوریه را خواهان شد.

پیغام فرمانده کردهای سوریه به جانسون

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، مظلوم عبدی، فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) با انتشار توییتی پیروزی حزب محافظه کاران در انتخابات انگلیس را به بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور تبریک گفته و تقویت همکاری ها برای خاتمه کار داعش در سوریه را خواهان شد.

عبدی توییت کرد: جناب نخست وزیر بوریس جانسون، این پیروزی بزرگ و کسب اعتماد مردم انگلیس را به شما تبریک می گوییم و به تقویت روابط مان با انگلیس، افزایش فعالیت های مشترک مان در سوریه برای خاتمه دادن به داعش و حفظ دستاوردهایمان در این زمینه، دستیابی به راهکار هایی دموکراتیک و پایدار برای مقابله با افراط گرایی و برقراری امکان بازگشت با عزت و امنیت پناهجویان امیدوار هستیم.

حزب محافظه کاران انگلیس در انتخابات پارلمانی زودهنگام این کشور که با توجه به ادامه فرایند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (بریگزیت) برگزار گردید، با پیشتازی از سایر رقبا پیروز شد، به این ترتیب جانسون می تواند باز هم در پست نخست وزیری انگلیس به فعالیت خود ادامه دهد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 656

به "پیغام فرمانده کردهای سوریه به جانسون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام فرمانده کردهای سوریه به جانسون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید