ژوزه مورینیو: دشمن منچستریونایتد نیستم اما...

به گزارش آخرین خبر، ژوزه مورینیو در آستانه بازگشت به اولدترافورد به عنوان سرمربی تاتنهام تاکید دارد که دشمنی با منچستریونایتد ندارد، اما کوشش می نماید که تیم پیروز این میدان تاتنهام باشد.

ژوزه مورینیو: دشمن منچستریونایتد نیستم اما...

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سرمربی پرتغالی برای اولین بار پس از اخراج خود در آذر سال گذشته به اولدترافورد باز می شود تا با یک تیم دیگر در برابر شیاطین سرخ قرار بگیرد. مورینیو می گوید که انتظار واکنش مثبتی از طرفداران این تیم دارد، اما باور دارد که با آغاز بازی همه او را فراموش خواهند کرد. سرمربی سابق رئال مادرید و چلسی در این باره گفت: من بدخواه یا دشمن منچستریونایتد نیستم، اما مربی ای هستم که کوشش می کنم برابر منچستریونایتد به پیروزی برسم.

فکر می کنم آن ها اینطور به من نگاه می نمایند. در رابطه با اوله گونار سولشر باید بگویم که او مردی است که کوشش می نماید بازی ها را به خاطر طرفداران یونایتد ببرد بنابراین البته که آن ها از او حمایت می نمایند و من را حمایت نخواهند کرد. واکنش مثبت یک چیز است و حمایت چیز دیگری است؛ بنابراین فکر می کنم به من واکنش مثبتی نشان دهند، اما در جریان بازی از سولشر حمایت نمایند. این طبیعیت بازی است. این طبیعت جایی است که تاریخی باورنکردنی پشت خود دارد و طرفدارانی که اشتیاق بسیاری برای تیم خود دارند. آن ها عاشق باشگاه خود هستند بنابراین عاشق سولشر نیز هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 588

به "ژوزه مورینیو: دشمن منچستریونایتد نیستم اما..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژوزه مورینیو: دشمن منچستریونایتد نیستم اما..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید