کرمان نایب قهرمان مسابقات مجازی دارت تیمی کشور شد

به گزارش آخرین خبر، رئیس هیات انجمن های ورزشی استان کرمان گفت: این استان عنوان نایب قهرمانی نهمین دوره مسابقات مجازی برخط دارت تیمی کشور را کسب کرد.

کرمان نایب قهرمان مسابقات مجازی دارت تیمی کشور شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، مرتضی بلوردی افزود: نهمین دوره مسابقات برخط کشوری دارت تیمی کشور به مدت 2 روز در فضای مجازی به میزبانی استان قزوین برگزار گشت و در این رقابت ها 188 ورزشکار در قالب 94 تیم از 25 استان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی گفت: این مسابقات زیر نظر کمیته بازی های مجازی انجمن دارت جمهوری اسلامی (آداک) و در کمیته دارت استان قزوین برگزار گشت، ورزشکارانی از استان های قزوین، آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خوزستان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، کردستان، کرمانشاه، کرمان، گیلان، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان و یزد در این رقابت ها حضور داشتند.

رئیس هیات انجمن های ورزشی استان کرمان شرح داد: تیم اصفهان متشکل از باقر لوئی و یدالله فروغی به مقام قهرمانی دست یافت و استان کرمان نیز با ترکیب امیرمهدی زنگی آبادی و محمدرضا زمانی نایب قهرمان شد.

وی افزود: تیم های استان هرمزگان متشکل از نصرت الله آزادی و کاظم علیپور و استان خراسان رضوی با حضور جواد بیات و صدرا بنایی مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1126

به "کرمان نایب قهرمان مسابقات مجازی دارت تیمی کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمان نایب قهرمان مسابقات مجازی دارت تیمی کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید