کناره گیری برادر ولیعهد بریتانیا از وظایف سلطنتی ، رسوایی اپستین دامان دربار انگلیس را هم گرفت

به گزارش آخرین خبر، شاهزاده آندرو، دومین پسر ملکه بریتانیا این هفته گفت به خاطر تداوم بحث ها درباره دوستی اش با جفری اپستین، میلیارد آزارگر جنسی که در زندان خودکشی کرد، تا آینده قابل پیش بینی از انجام وظایف سلطنتی اش کناره می گیرد.

کناره گیری برادر ولیعهد بریتانیا از وظایف سلطنتی ، رسوایی اپستین دامان دربار انگلیس را هم گرفت

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از یواس ای تودی اگر این کناره گیری دائم باشد، به معنای آن است که آندرو دهه ها زودتر از پدرش، شاهزاده فیلیپ 98 ساله که در سال 2017 اعلام بازنشستگی کرد، از زندگی عمومی بازنشسته می گردد.

پرسشی که مطرح این است که آیا این اعلام مسائل شاهزاده آندرو از هنگام مصاحبه بحث برانگیزش با بی بی سی بالا گرفته است، حل خواهد نمود. او دراین مصاحبه سعی نموده بود ادامه دوستی اش با اپستین را مدت ها پس از آنکه او در سال 2008 در فلوریدا به جرائم جنسی خود اعتراف نموده بود، توجیه کند.

ویرجینیا رابرتز جیفر در بیرون دادگاهی در منهتن نیویورک در 27 اوت 2019

آیا ویرجینیا رابرتز جیفر زنی که مدعی در 17 سالگی اپستین او را مجبور به قرار رابطه با شاهزاده آندرو نموده است، با ناپدید شدن آندرو از زندگی علنی سلطنتی راضی خواهد شد؟

آندرو همچنان هر گونه رابطه را با جیفر را تکذیب می نماید. آندرو می گوید با وجود عکسی که او را در کنار این دختر نشان می دهد و دست کم از سال 2011 در اینترنت در دسترس بوده است، او را به یاد نمی آورد.

رسوایی که دامان شاهزاده آندرو را گرفته است، باعث شد که بسیاری از شرکت هایی که در خدمات خیریه با او همکاری می کردند، رابطه شان را با او قطع نمایند.

آندرو قبلا در مصاحبه اش با بی بی سی که روز شنبه این هفته پخش شد، گفته بود که آماده است در صورت تایید مشاوران قانونی اش، با قید سوگند در دادگاه مربوط به جرائم جنسی جفری اپیستین شهادت دهد.

اما روز دوشنبه که یک قربانی تازه مدعی شد که در 15 سالگی مورد آزار جنسی شریرانه و مداوم اپستین نهاده شده است و از شاهزاده آندرو خواست هر اطلاعاتی درباره این میلیاردر نیویورکی دارد، در میان بگذارد، فشارها بر او افزایش یافت.

  • عکس روز | قربانی آزار جنسی میلیاردر نیویورکی

از طرف دیگر این ادعای آندرو در مصاحبه که برای نخستین بار در سال 1999 با اپستین ملاقات نموده است، مورد تردید نهاده شد، چرا که رئیس پیشین کارکنان شاهزاده گفت که این دو مرد در اوائل دهه 1990 دیدار نموده بودند.

اپستین در ماه اوت سال جاری پس از بازداشت به اتهام قاچاق دخترها برای سوءاستفاده جنسی در زندانی در منهتن نیویورک خودکشی کرد.

  • رازهای جهانی مرد بدنام نیویورک

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 503

به "کناره گیری برادر ولیعهد بریتانیا از وظایف سلطنتی ، رسوایی اپستین دامان دربار انگلیس را هم گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کناره گیری برادر ولیعهد بریتانیا از وظایف سلطنتی ، رسوایی اپستین دامان دربار انگلیس را هم گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید