کیهانی: در مسابقات قهرمانی آسیا شانس کسب مدال طلا داریم، به دنبال شناخت کلی تیم برای بازی های آسیایی هستیم

به گزارش آخرین خبر، رئیس فدراسیون دوومیدانی ابراز امیدواری کرد که کاروان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا بتواند نسبت به دو دوره قبلی عملکرد بهتری داشته باشد.

کیهانی: در مسابقات قهرمانی آسیا شانس کسب مدال طلا داریم، به دنبال شناخت کلی تیم برای بازی های آسیایی هستیم

با تورهای مالزی و سنگاپور از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

مجید کیهانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اعزام کاروان 14 نفره ایران به مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در هند گفت: ما نهایت کوشش خود را به خرج دادیم تا نفرات شایسته در ترکیب قرار بگیرند. ما برای این رقابت ها دو رویکرد را مد نظر قرار داده ایم؛ رویکرد اول کسب مدال و رویکرد دوم نیز شناخت کلی تیم اعزامی به بازی های آسیایی 2018 است. در مورد رویکرد دوم واقعیت این است که ما باید برای بازی های 2018 جاکارتا ارزیابی خوبی داشته باشیم و به همین دلیل اگر فقط قرار بود موضوع مدال آوری را در هند دنبال کنیم، با ترکیب 7، 8 نفره راهی این کشور می شدیم.

وی اضافه کرد: موضوع حائز اهمیت شناخت تیم جاکارتا است. این بازی ها اهمیت زیادی دارد و می توانیم با ایجاد یک شرایط مطلوب، به پیروزیت بیشتری دست پیدا کنیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به فرایند مدال اوری این رشته در 5 سال گذشته گفت: اگر مسابقات اصلی بعد از المپیک 2012 لندن را آنالیز کنیم، می بینیم که کاروان ایران در سال 2013 سه نقره و در سال 2015 نیز دو برنز در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کرد. ضمن اینکه نتیجه کوشش در بازی های آسیایی اینچئون 2 مدال بود. شرایط کسب نتایج تعیین است، با این وجود امیدوارم نسبت به دو دوره قبلی نتایج بهتری کسب کنیم.

کیهانی ادامه داد: اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد، به نظرم بهتر از گذشته نتیجه می گیریم. ان شاالله هم مدال ها نسبت به گذشته خوش رنگ تر باشند و هم تعدادشان بیشتر گردد. ما حتی شانس کسب مدال طلا هم داریم و امیدوار به کسب قهرمانی هستیم.

وی درباره پیشرفت سایر کشورها تاکید نمود: نمایندگان ژاپن، قزاقستان، عراق، قطر و حتی هند به عنوان میزبان توانسته اند پیشرفت قابل توجهی داشته باشند و به نظرم کارمان سخت خواهد بود. البته دوندگان ایران نیز زحمات زیادی کشیده اند و امیدوارم به اندازه این زحمت، به پیروزیت برسیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد پاداش نفرات مدال آور گفت: طبق وعده ای که از قبل داده ایم، به مدال های طلا، نقره و برنز به ترتیب 50، 30 و 20 میلیون تومان پاداش می دهیم که این کار در اولین فرصت به همراه جوایز مسابقات نوجوانان آسیا اهدا خواهد شد. همچنین برای هر مربی که ورزشکارش پیروز به کسب مدال گردد، به اندازه 50 درصد از جایزه آن ورزشکار پاداش خواهیم داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 703

به "کیهانی: در مسابقات قهرمانی آسیا شانس کسب مدال طلا داریم، به دنبال شناخت کلی تیم برای بازی های آسیایی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیهانی: در مسابقات قهرمانی آسیا شانس کسب مدال طلا داریم، به دنبال شناخت کلی تیم برای بازی های آسیایی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید