گزارشی از پشت پرده تخریب فراوری کنندگان لوازم خانگی

به گزارش آخرین خبر، بعضی افراد صاحب نفوذ رسانه ای با سوء استفاده از شرایط فعلی کشور می خواهند نسخه صنعت خودرو را در صنعت لوازم خانگی پیاده سازی نمایند.

گزارشی از پشت پرده تخریب فراوری کنندگان لوازم خانگی

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیده بان ایران، بعضی فراورینمایندگان لوازم خانگی مدعی شدند: برندهای معروف فراوری لوازم خانگی خدمات پس از فروش ارائه نمی دهند. این ادعا در گفت و گوی دیده بان ایران با مجموعه های بزرگ فراوری نماینده لوازم خانگی رد شده، آنها ادعای مطرح شده را رد نموده اند. اما برای فهم بهتر دلایل طرح این ادعا و پشت پرده این اظهارنظر و اعاهای مشابه ضروری است؛ به واقعیت سنجی ادعای مطرح شده بپردازیم.

ظاهراً بعضی با سوء استفاده از صندلی خود با انتشار شایعات و با استفاده روابط با طیف های متعدد قدرت؛ کوشش می نمایند بقیه رقبا و به اصطلاح برندهای معروف را از کشور خارج نمایند.

با اطمینان می توان گفت بعضی افراد صاحب نفوذ رسانه ای و حاضر در باندهای قدرت با سوء استفاده از شرایط فعلی کشور می خواهند نسخه صنعت خودرو را در صنعت لوازم خانگی پیاده سازی نمایند.

سال هاست این افراد و جریان ها به دنبال حذف فراوری برندهای شناخته شده جهانی در ایران و جایگزینی این فراوری نمایندگان با فراوری نمایندگان تقلبی یا قاچاقچیان حرفه ای قطعات اولیه لوازم خانگی هستند. این طیف سعی دارند از فضا و رانت موجود استفاده نموده و به نام فراوری داخل مانند صنعت قطعه سازی خودرو جنس چینی و البته قاچاق را به نام صنعت لوازم خانگی ایرانی یا فراوری ملی به بازار عرضه نمایند.

مطلبی به نقل از یکی از فراورینمایندگان لوازم خانگی مبنی بر عدم ارایه خدمات پس از فروش به لوازم خارجی برندهای کره ای در ایران پس از آغاز تحریم ها، در فضای مجازی منتشر شد .

وی در این تبادل نظر به جای شفاف سازی و طرح مطالبات منطقی و پاسخگویی به سوالات و گلایه های مصرف نماینده، فضایی علیه سایر رقبا و فعالین صنف ساخت.

هر چند در موضعگیری ها و اظهار نظرهای اینچنینی علیه سایر فعالین صنعت لوازم خانگی، مسبوق به سابقه است و همیشه سعی نموده اند با متهم ساختن سایرین و شلوغ کاری ذهن ها را منحرف کند و مجموعه خود را تافته جدابافته ای از وضعیت بغرنج این صنعت معرفی کند.

با تحلیل محتوای دو سال اخیر وی به راحتی می توان بر مواضع لحظه ای در مسایل مربوط به صنعت لوازم خانگی و حاشیه های آن پی برد و مهمترین آن دشمنی با حضور و فعالیت برندهای معتبر بین المللی در ایران بود در حالیکه ایشان برندهای خارجی را هم مدیریت نموده است، پس مرگ خوبه اما ظاهراً برای همسایه است.

در یکسال گذشته که تحریم ها آغاز شده و برندهای معتبر جهانی از ایران رفته اند و ابزار تبلیغات هم خاموش شده چرا نتوانسته اید احتیاج بازار تشنه به محصول را پاسخ دهید تا آنجا که با هجوم کم سابقه محصولات قاچاق و فاقد گارانتی روبه رو شده ایم؟

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 483

به "گزارشی از پشت پرده تخریب فراوری کنندگان لوازم خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارشی از پشت پرده تخریب فراوری کنندگان لوازم خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید