گزینه مد نظر یوونتوس در صورت ناکامی در جذب پوگبا

به گزارش آخرین خبر، باشگاه یوونتوس در صورتی که پیروز به بازگرداندن پل پوگبا به تورین نشود، سراغ گزینه ای دیگر خواهد رفت.

گزینه مد نظر یوونتوس در صورت ناکامی در جذب پوگبا

به گزارش خبرنگاران، مدیران باشگاه یوونتوس نسبت به بازگرداندن پل پوگبا به تورین علاقه مند هستند، بازیکنی که بین سال های 2012 تا 2016 بازی های درخشانی را برای بانوی پیر به نمایش گذاشت. گفته می شود یوونتوس حتی حاضر است بازیکنانی نظیر میرالم پیانیچ، فدریکو برناردسکی و داگلاس کاستا را قربانی کند و با فروش این بازیکنان بودجه لازم برای خرید هافبک فرانسوی منچستریونایتد را فراهم کند اما آنها رقیب سرسختی به نام رئال مادرید را پیش روی خود می بینند که از مدت ها پیش پوگبای 27 ساله را زیرنظر گرفته است.

پایگاه خبری کالچو مرکاتو ایتالیا اکنون خبر می دهد؛ در صورتی که یوونتوس نتواند پروژه بازگرداندن پوگبا به تورین را عملی کند، مسئولان این باشگاه سراغ به خدمت دریافت سرگئی میلینکوویچ ساویچ خواهند رفت. اولویت یوونتوسی ها البته جذب هافبک فرانسوی شیاطین سرخ است اما به نظر می رسد رئال مادرید مقصد بعدی این بازیکن باشد، برای همین هافبک صربستانی لاتزیو در لیست خرید قهرمان ایتالیاست. یوونتوس البته بازیکنانی همچون ساندرو تونلی از برشا و گائتانو کاستروویلی از فیورنتینا را هم برای پست هافبک زیر نظر دارد.

پوگبای 27 ساله که تنها یک سال دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد و در حال حاضر در حال ریکاوری روی قوزک پایش است، این فصل به دلیل دو مصدومیت جدی تنها توانسته در هشت بازی از رقابت های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان برود.

در سوی دیگری میلینکوویچ ساویچ 25 ساله که تا سال 2024 با لاتزیو قرارداد دارد، این فصل در 31 بازی از رقابت های مختلف برای آبی پوشان رم به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 5 گل، 7 گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 984

به "گزینه مد نظر یوونتوس در صورت ناکامی در جذب پوگبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه مد نظر یوونتوس در صورت ناکامی در جذب پوگبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید