یونان قرنطینه شد

به گزارش آخرین خبر، یونان از صبح دوشنبه با اعمال محدودیت های عبور و مرور به منظور مقابله با کرونا، قرنطینه خواهد شد.

یونان قرنطینه شد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به نقل از خبرگزاری رویترز یونان با محدود کردن آمد و شد در آتن به جز در مواقع لزوم جهت مقابله با شیوع کرونا در این کشور، از صبح دوشنبه قرنطینه خواهد شد.

کیاریاکوس میتسوتاکیس، نخست وزیر یونان در تلویزیون بیان کرد: این اقدام نهایی ما برای مقابله با کرونا است، قرنطینه باید به سرعت اجرا گردد. ما باید از منافع مشترکمان، کشور و سلامتی مردم محافظت کنیم.

یونان روز یکشنبه 94 مورد جدید ابتلا به کروناویروس را تأیید کرد، که در یونان بیشترین میزان مبتلایان در یک روز بوده است. تعداد کل موارد ابتلا به کرونا 624 نفر و 15 مورد مرگ در یونان گزارش شده است.

از روز دوشنبه تنها به افرادی که به محل کار خود رفت و آمد می نمایند یا برای خرید غذا و دارو مجبور به بیرون آمدن از خانه می شوند اجازه داده می گردد در خیابان ها تردد نمایند.

هرگونه تجمع عمومی بیشتر از 10 نفر ممنوع اعلام شده است و تمامی هتل ها در سراسر یونان تا 30 آوریل تعطیل شده اند.

یونانیان به درخواست دولت مبنی بر ماندن در خانه و کاهش حضور در اماکن عمومی و سفر نرفتن توجه نموده اند. این در حالی است که عده ای تصمیم گرفتند از شهر فرار نمایند و به روستاها پناه ببرند و هشدارهای رسمی درباره خطرات این بیماری مسری نادیده بگیرند.

این امر دولت را بر آن داشت تا از انجام چنین سفرهایی جلوگیری به عمل آورد و فقط به افراد بومی و ساکنان هر منطقه اجازه تردد دهد.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 814

به "یونان قرنطینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونان قرنطینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید