225 هزار نفر برای پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه ها ثبت نام کردند

به گزارش آخرین خبر، جدیدترین آمار ثبت نام در دوره پذیرش دانشجو صرفا براساس سوابق تحصیلی نشان می دهد که تا به امروز 225 هزار و 430 نفر برای شرکت در این دوره ها ثبت نام کردند.

225 هزار نفر برای پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه ها ثبت نام کردند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ثبت نام برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در مهرماه سال 1399 از پنجم مردادماه شروع شده و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبان تا ساعت 24 روز 14 مهرماه 99 برای انتخاب رشته و ثبت نام در این رشته ها فرصت دارند.

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور تا به امروز 225 هزار و 430 نفر برای شرکت در دوره های پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (مهرماه 1399) ثبت نام نموده اند.

لازم به ذکر است؛ ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصراً به صورت اینترنتی است و همه داوطلبان و متقاضیان حتی افرادی که در کنکور 99 غایب بوده اند نیز می توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنما به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 100 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1287

به "225 هزار نفر برای پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه ها ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "225 هزار نفر برای پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه ها ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید