652 واحد مسکونی بنیاد مسکن خراسان شمالی آماده بهره برداری است

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته دولت بهره برداری از 652 واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان خراسان شمالی شروع می گردد.

652 واحد مسکونی بنیاد مسکن خراسان شمالی آماده بهره برداری است

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در بجنورد، اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری 310 واحد مسکن روستایی و 342 واحد مسکن مهر در شهرهای استان به بهره برداری می رسد.

وی از شروع بهره برداری از 15 طرح هادی در روستاهای استان اطلاع داد و گفت: این طرح ها همزمان با هفته دولت افتتاح می گردد.

محمدی اظهارکرد: در مجموع برای اجرای طرح های قابل افتتاح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان 205 میلیارد و 43 میلیون ریال هزینه شده است و پنج هزار و 23 خانوار روستایی از مزایای طرح های مزبور بهره مند می شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی اضافه نمود: همزمان با هفته دولت، طرح هادی در روستاهای سوخسوهاشم و دربند از توابع شهرستان بجنورد، روستای دستجرد در شهرستان اسفراین، روستاهای بیک، برزل آباد و خانلق در شهرستان شیروان، خبوشان، کلاته جعفرآباد و رشوانلو در شهرستان فاروج، رباط قره بیل، بیدک و چهارچوبه از توابع شهرستان گرمه و روستاهای لنگر، یالانچی و امند در شهرستان مانه و سملقان به بهره برداری می رسد.

محمدی در باره طرح های قابل افتتاح این بنیاد در بخش مسکن نیز گفت: 50 واحد مسکونی طرح مسکن مهر در شهر درق برای بهره داری آماده شده است.

به گفته وی کل مسکن مهر در شهر گرمه اعم از خودمالک، انبوه ساز و شرکت تعاونی 816 واحد است که با بهره برداری از این تعداد واحد مسکونی، شمار واحدهایی که سرانجام کار دریافت نموده اند در این شهرستان به 618 واحد رسیده است.

وی اضافه نمود: 292 واحد مسکن مهر نیز توسط شرکت کیش اوریناک در شهر جاجرم برای بهره برداری آماده است که با افتتاح این تعداد واحد مسکن، در مجموع برای یکهزار و 338 واحد شهرجاجرم سرانجام کار صادر شده است.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 942

به "652 واحد مسکونی بنیاد مسکن خراسان شمالی آماده بهره برداری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "652 واحد مسکونی بنیاد مسکن خراسان شمالی آماده بهره برداری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید