93 درصد از اعتراضات شرکت های دانش بنیان در شورای عالی عتف رسیدگی شد

به گزارش آخرین خبر، بیش از 93 درصد اعتراضات شرکت های دانش بنیان که اعتراض خود را در دبیرخانه شورای عالی عتف ثبت نموده بودند رسیدگی شده است.

93 درصد از اعتراضات شرکت های دانش بنیان در شورای عالی عتف رسیدگی شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف در راستای اجرای ماده (7) قانون دانش بنیان و ماده 30 آیین نامه اجرای آن و ارزیابی ، تایید صلاحیت شرکتها و موسسات دانش بنیان تعداد 125 مورد اعتراض در دبیرخانه شورای عالی عتف ثبت شده است که از لحاظ موقعیت جغرافیایی بیش از 54 مورد اعتراضات ثبت شده از استان تهران و بقیه اعتراضات از سایر استان ها می باشد.

بنا براین گزارش در راستای اجرای ماده (7) قانون دانش بنیان و ماده 30 آیین نامه اجرای آن، تعداد یازده جلسه رسیدگی به اعتراضات شرکت ها و موسسات دانش بنیان با حضور اعضای کارگروه رسیدگی به اعتراضات دبیرخانه شورای عالی عتف، نمایندگان دستگاه های مورد اعتراض و همچنین نمایندگان شرکت های معترض برگزار شده است.

شایان ذکر است ، فرایند رسیدگی به اعتراضات در دبیرخانه شورای عالی عتف طبق شیوه نامه رسیدگی به اعتراضات شرکت ها و موسسات دانش بنیان که به تصویب کمیسیون دائمی شورای عالی عتف رسیده است، با ثبت اعتراض توسط شرکت معترض در سامانه رسیدگی به اعتراضات دبیرخانه و همچنین تکمیل کاربرگ رسیدگی به اعتراضات شروع و در راستای ادعاهای ثبت شده در کاربرگ در صورت احتیاج جهت تکمیل پرونده مستندات لازم از شرکت دریافت می گردد. با آنالیز اولیه کاربرگ توسط کارشناسان دبیرخانه و دستگاه مورد معترض اگر نتیجه حاصله مورد مطلوب شرکت معترض قرار نگیرد، در نهایت جلسه حضوری برای تشریح بیشتر مورد اعتراض توسط نمایندگان شرکت در دبیرخانه شورای عالی عتف برگزار می گردد.

از شروع رسیدگی به اعتراضات تا خاتمه اردیبهشت ماه امسال از 125 مورد اعتراض در دبیرخانه شورای عالی عتف ثبت شده است که از این تعداد 116 مورد آنالیز و ابلاغ نهایی شده است و 9 مورد در حال آنالیز است که نتایج آنالیز آنها نیز بزودی اعلام خواهد شد. از 116 مورد آنالیز شده تعداد 46مورد (37%) عدم تکمیل مستندات درخواستی، تعداد 24مورد(19%) تایید، 22مورد (18%) رد، تعداد 11مورد(9%) ارزیابی مجدد، تعداد 7مورد(6%) عدم حضور در جلسه، 3 مورد(2%) ارائه مستندات، 2مورد(2%) عدم شمول آنالیز و در نهایت 1مورد(1%) انصراف نتیجه عملکرد رسیدگی به اعتراضات می باشد.

همچنین از 125 اعتراض ثبت شده 103 مورد (82%) مربوط به ارزیابی و تایید صلاحیت شرکت و موسسات دانش بنیان و تعداد 22 مورد (18%) مربوط به حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان است. استان تهران با 43 درصد نسبت به کل اعتراضات، بیشترین اعتراض ثبت شده شرکت های دانش بنیان را دارا می باشد.

شرکت ها و موسسات دانش بنیان می توانند با مراجعه به سایت دبیرخانه شورای عالی عتف به آدرس www.atf.gov.ir اعتراض خود را ثبت نمایند و جهت پیگیری باید با شماره تلفن 86085059 داخلی 140 تماس بگیرند.

کلید واژه اعتراضات ثبت شده و درصد آن نسبت به کل اعتراضات در این آدرس آورده شده است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 194

به "93 درصد از اعتراضات شرکت های دانش بنیان در شورای عالی عتف رسیدگی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "93 درصد از اعتراضات شرکت های دانش بنیان در شورای عالی عتف رسیدگی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید