بنی تمیم: اولویت برنامه ها، آمادگی برای حضور پرقدرت در بازی های المپیک 2020 است

به گزارش آخرین خبر، سرپرست فدراسیون کشتی گفت: مهم ترین اولویت من در فدراسیون کشتی فراهم آوردن حضور پرقدرت کشتی ایران در بازی های المپیک توکیو است.

بنی تمیم: اولویت برنامه ها، آمادگی برای حضور پرقدرت در بازی های المپیک 2020 است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی بعد از جلسه با مسعود سلطانی فر گفت : با توجه به تقویمی که تدوین شده مهم ترین اولویت من در شرایط کنونی فراهم آوردن مقدمات حضور پرقدرت کشتی ایران در بازی های المپیک 2020 است و اگر حتی 10 روز در این سمت باشم، رویکرد برنامه ها به سمت المپیک خواهد بود.

سرپرست فدراسیون کشتی پیرامون انتخابات این فدراسیون توضیح داد: با توجه به هماهنگی که با وزارت ورزش و جوانان وجود دارد، در اسرع وقت مقدمات برگزاری انتخابات رییس فدراسیون کشتی را فراهم خواهیم کرد.

وی مساعدت وزارت ورزش و جوانان در حمایت از اعزام تیم ملی مشتی آزاد و فرنگی امید ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی امیدهای دنیا در رومانی را مورد توجه قرار داد و گفت: خوشبختانه با مساعدت وزارت ورزش و جوانان مسائل نقدینگی فدراسیون حل شد و با تامین هزینه های ارزی و ریالی تیم های ملی کشتی آزاد و امید ایران به مسابقات دنیای رومانی اعزام می شوند.

بنی تمیم در ادامه تاکید نمود: با توجه به مساعدت های وزارت ورزش و جوانان همچنین حمایت کمیته ملی المپیک و پشتیبانی حامی مالی تا انتها سال برای اجرای برنامه ها مسئله ای نخواهیم داشت و حتی برای دو رویداد بین المللی اواخر ماه جاری و آذر هم با دستور وزیر ورزش و جوانان مسئله ای وجود ندارد.

سرپرست فدراسیون کشتی گفت: در این مدت که عهده داری سرپرست خواهم بود، بدنه کشتی را بزرگ تر نمی کنم تا تعهدی برای رییس آینده فدراسیون کشتی بوجود نیاید و بنا به سلیقه خود، انتخاب ها را صورت دهد. بنابراین با ظرفیت فعلی ادامه می دهیم.

بنی تمیم درباره کادرفنی تیم های کشتی آزاد و فرنگی گفت: در این زمینه به سرعت تصمیم نمی گیریم و ظرف روزهای آینده صحبت خواهیم کرد.

سرپرست فدراسیون کشتی در خصوص جلسه با دکتر سلطانی فر شرح داد: در این جلسه از تجارب مدیریتی وزیر ورزش و جوانان بهره بردم. همچنین دکتر سلطانی فر با توجه به اهمیت کشتی سوالاتی در خصوص برنامه های فدراسیون داشت که شرحات لازم را ارائه دادم.

بنی تمیم در انتها گفت: از اعتماد وزیر ورزش و جوانان سپاسگزارم. امیدوارم بتوانم این مسئولیت سنگین را به خوبی در این مدت انجام دهم و توقعات مردم را از کشتی برآورده کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 37

به "بنی تمیم: اولویت برنامه ها، آمادگی برای حضور پرقدرت در بازی های المپیک 2020 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنی تمیم: اولویت برنامه ها، آمادگی برای حضور پرقدرت در بازی های المپیک 2020 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید