سیدجلال حسینی: برای تکرار موفقیت ها به ثبات در باشگاه و مدیریت، احتیاج داریم

به گزارش آخرین خبر، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز نگرانی های قبلی حل نشده، دغدغه های جدیدی پیدا نموده ایم و این مساله فشار را روی ما بیشتر نموده است. موفقیت ها حاصل یک کار جمعی بود و برای تکرار آن ها به ثبات در تمام عوامل تاثیرگذار از جمله در باشگاه و مدیریت احتیاج است.

سیدجلال حسینی: برای تکرار موفقیت ها به ثبات در باشگاه و مدیریت، احتیاج داریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سیدجلال حسینی کاپیتان سرخپوشان به دنبال مسایل و صحبت هایی که طی دیشب و امروز دوشنبه، پیش آمد و در فضای رسانه ای مطرح شد، در محل باشگاه حضور یافت. او در جلسه ای با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه شرکت کرد و شرحاتی را درباره موارد یادشده مطرح نمود.

کاپیتان سرخپوشان در خاتمه این ملاقات و در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه گفت: همان طور که بارها تاکید نموده ام، فشردگی بازی ها، سنگینی مسئولیتی که نسبت به باشگاه و طرفداران روی دوش و ذهن خودمان احساس می کنیم و کمبود نفرات که اجازه تقسیم فشار را نداده و استرس ما را بیشتر می نماید، باعث شده است تحت شرایط بسیار سختی باشیم که هرچه کوشش کنیم شرح آن ممکن نیست. در این شرایط وقتی استرس ها و نگرانی های جدیدی هم به وجود می آید، این فشار خردکننده تر می گردد. شاید بعضی اظهارنظرها بعد از بازی ها هم ناشی از همین خستگی و فشار باشد و این با احساس عدم امنیتی که از بیرون مجموعه به ما وارد می گردد، تشدید می گردد.

وی ادامه داد: ما با انبوه مسائلی که داشته ایم خودمان را در این شرایط حفظ نموده ایم. همه ما در باشگاه و به ویژه تیم به معنای واقعی بیش از حد معمول انرژی و توان گذاشته ایم. از یک سو محرومیتی بود که به تیم تحمیل شد و از سوی دیگر موضوع بدهی ها و احکام داخلی و خارجی بود که فشار مالی را زیاد و به کل مجموعه منتقل می کرد. همان طور که بارها گفته ام، ما شاهد کوشش خیلی زیاد آقای گرشاسبی و تیم مدیریتی باشگاه بودیم که به دنبال کم کردن مسائل و برطرف نیازهای تیم بودند. وقتی ایشان به عنوان سرپرست کار خود را با انبوهی از مسائل شروع کرد، هیچ کس به دنبال در اختیار دریافت باشگاه نبود. اما امروز که پرسپولیس کم کم به شرایط ایده آل می رسد همه مشغول لابی و رایزنی شده اند تا باشگاه را در اختیار بگیرند. ما در آن موقع، چون این کوشش ها را می دیدیم، مسایل بسیاری را تحمل می کردیم و باشگاه هم متقابلا کوشش کرد تا در مواقعی که می گردد و تا آن جا که توان دارد به تیم و بچه ها توجه داشته باشد. در واقع به معنای واقعی مثل یک خانواده شدیم و به هم یاری کردیم تا بتوانیم این روزهای سخت تر از سخت را سپری کنیم. اگر غیر از این بود قطعا در یکی از دشوارترین روزهای تاریخ باشگاه یکی از بهترین دوران های آن را رقم نمی زدیم.

سیدجلال حسینی افزود: حالا در شرایطی که هنوز با این مسائل روبه رو هستیم و یک جورهایی هنوز فقط خودمان هستیم و خدای خودمان و طرفداران مان؛ باید نگران اتفاقات تازه ای باشیم که می خواهد این ترکیب برنده و موفق را بر هم بزند. این مساله واقعا تیم را عصبی می نماید. ما همه این مشقت ها را تحمل کردیم، به امید آن که این دوره بگذرد و بتوانیم شرایط مساعدتری داشته باشیم ولی حالا نمی دانیم آینده باشگاه چه می گردد. این موفقیت فقط با کوشش تیم و یا تنها با حمایت طرفداران و فقط با کوشش باشگاه ممکن نبود. همه در سال های قبل دیده ایم، پرسپولیس هرگاه در یکی از این موارد ضعیف و در دیگر موارد خیلی قوی بوده، به نتیجه نرسیده است. الان این شرایط را با جمع شدن دانایی کادر فنی، همت، غیرت و فداکاری بازیکنان و حمایت غیرقابل توصیف طرفداران و کوشش های شبانه روزی مدیرعامل، هیات مدیره، مدیران بخش های مختلف باشگاه، تیم مدیریتی و تک تک کارکنان باشگاه داریم. پس باید به ما حق بدهند که نگران بر هم خوردن این ثبات و انسجام باشیم. چه کسی می داند این ثبات که بر هم بخورد، چه شرایطی به وجود می آید؟ این مساله ذهن همه ما را به هم می ریزد. بعضی آدم ها امتحان پس داده هستند و بعضی هم که هندوانه در بسته اند. آن هم در این مقطع که تازه می خواهیم کمی نفس بکشیم. بازیکنان جدید بیایند و خودمان را برای یک نیم فصل قدرتمند و همچنین حضور پرقدرت در دوره بعدی لیگ قهرمانان آماده کنیم. پرسپولیس در شرایط خیلی حساسی قرار گرفته و به جای این که دغدغه ها کمتر گردد، اخباری می شنویم که دغدغه های ما را بیشتر هم نموده است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: اظهارنظر من بعد از بازی با تراکتور و در شرایطی که بازی سنگینی داشتیم، تا حد زیادی تحت تاثیر همین مسایل و فشارها بود. امیدوارم طرفداران هم واکنش منفی نشان ندهند. ما باید عامل اصلی موفقیت خودمان که اتحاد، همدلی و کار دسته جمعی است را، حفظ کنیم. باید متحد باشیم چون آن چه رقم زده ایم، حاصل یک کار گروهی در باشگاه، تیم و طرفداران بوده است. همچنین امیدواریم اگر این امکان وجود ندارد که در حل مسئله ای از مسائل به یاری پرسپولیس بیایند، حداقل بیش از این بر مسائل این باشگاه و طرفداران اضافه نگردد و بگذارند تا با ثبات مدیریت باشگاه، پرسپولیس بار دیگر روزهای خوب و درخشان خود را تکرار کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 55

به "سیدجلال حسینی: برای تکرار موفقیت ها به ثبات در باشگاه و مدیریت، احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال حسینی: برای تکرار موفقیت ها به ثبات در باشگاه و مدیریت، احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید