فوتبال دنیا، کریستیانو رونالدو: اتهامم؟ حقیقت همیشه معین می گردد، خیال خودم و وکلایم راحت است

به گزارش آخرین خبر، فوتبال دنیا – کریستیانو رونالدو برای اولین بار به صورت علنی درباره ماجرا متهم شدن به تعرض مقابل دوربین رسانه ها صحبت کرد.

فوتبال دنیا، کریستیانو رونالدو: اتهامم؟ حقیقت همیشه معین می گردد، خیال خودم و وکلایم راحت است

به گزارش خبرنگاران، کنفرانس خبری شب گذشته (دوشنبه) پیش از بازی تیم های فوتبال منچستریونایتد و یوونتوس در استادیوم اولدترافورد در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا فرصت شد تا کریستیانو رونالدو درباره اتهاماتی که به او نسبت داده شده است صحبت کند. رونالدو قبلاً از طرق توئیتر به این موضوع واکنش نشان داده بود اما تا دیشب در حضور رسانه ها درباره این مسئله صحبت ننموده بود.

رونالدو گفت: حقیقت همیشه تعیین می گردد و جلوتر از هر چیزی قرار می گیرد. من انسان شادی هستم. اگر اشتباه نکنم ما دو هفته پیش بیانیه ای صادر کردیم. من خوشحالم. البته قرار نیست که درباره این وضعیت دروغی بگویم. من آسوده خاطرم و همینطور وکلایم. مهمترین چیز برای من این است که از فوتبالم لذت ببرم، از زندگی ام لذت ببرم. در مورد مابقی مسائل من افرادی را دارم که از زندگی ام مراقبت نمایند. البته، واقعیت همیشه آشکار می گردد. پس من نگران چیزی نیستم.

رونالدو ادامه داد: من می دانم که یک الگو هستم، چه در داخل چه در خارج از زمین بازی. این را صد درصد می دانم. به همین دلیل هم من همیشه لبخند به لب داشته ام. من یک آدم خوشحال هستم. نعمتی است که در یک باشگاه بزرگ بازی می کنم، یک خانواده فوق العاده دارم، 4 فرزند دارم و سالم هستم. من همه چیز دارم. بنابراین در مورد مابقی مسائل خودم را درگیر نمی کنم. وضعیت من بسیار بسیار خوب است.

در ابتدای کنفرانس خبری ، رونالدو با سؤالی درباره تیم سابقش رئال مادرید و بحرانی که این تیم از زمان رفتن ستاره پرتغالی درگیر آن بوده روبرو شد.

رونالدو در پاسخ به این سؤال گفت: من نمی خواهم رئال مادرید و یوونتوس را با هم مقایسه کنم. هر دوی آنها باشگاه هایی فوق العاده اند. آمدن به یوونتوس فصل جدیدی در زندگی من است. حالا وقت صحبت کردن درباره سایر باشگاه ها نیست. من علاقه ای به انتقاد از سایر باشگاه ها ندارم و فرد مناسبی هم درباره صحبت کردن درباره این مسائل نیستم. منچستریونایتد - یوونتوس؛ نمایش خاطرات و خطرات در تئاتر رویاها

سؤال بعدی که رونالدو به آن پاسخ داد درباره روبه رو شدن با تیم سابقش منچستریونایتد بود، تیمی که اولین قهرمان اش در لیگ قهرمانان اروپا را با آن کسب کرد. رونالدو از سال 2013 به اولدترافورد نرفته بود و حالا دوباره این فرصت برایش فراهم شده است.

رونالدو با تأکید بر اینکه اگر گل بزند خوشحالی نخواهد کرد (مانند کاری که 5 سال پیش در پیراهن رئال مادرید انجام داد)، تأکید کرد: برگشتن به منچستر برای من خاص است. من از اولدترافورد خاطرات شیرین زیادی دارم، هوادارانش و به خصوص سرالکس فرگوسن را دوست دارم، فرگوسن واقعاً به من یاری های زیادی نموده است.

موضوع جنجالی دیگری که رونالدو درباره اش صحبت کرد، جایزه فیفا پوشکاش بود (زیباترین گل سال) که برخلاف انتظار خیلی ها به جای اینکه به گل برگردان او مقابل یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان تعلق بگیرد، به محمد صلاح از لیورپول تعلق گرفت.

رونالدو تأکید کرد که این موضوع چندان برای وی مهم نیست. او مطرح نمود: من فکر نمی کنم که این موضوع مهمی باشد. من دغدغه بردن جوایز انفرادی را ندارم. باید روی کارم تمرکز کنم. این دو ماه اخیر حضورم در یوونتوس فوق العاده بوده است. من از بازی در اینجا لذت می برم. همه چیز دارد خوب پیش می رود و شرایط تیم هم فوق العاده است. جوایز برای من همه چیز نیستند. این جوایز یاری می نمایند که انگیزه بگیری و خوب هستند اما من برای بردن شان دغدغه ندارم. من جام های زیادی برده ام پس مسئله ای نیست.

رونالدو در نشست خبری اش به هم تیمی سابق خود ایسکو هم بابت اظهارات در کنفرانس خبری پیش از بازی رئال مادرید و ویکتوریا پلژن طعنه زد. ایسکو گفته بود که به خاطر کسی که می خواست رئال مادرید را ترک کند اشک نمی ریزد.

ستاره پرتغالی یوونتوس، در باره اظهارات ایسکو گفت: من هیچ مسئله ای با اظهارات او ندارم. بله حق با اوست. شما نمی توانید گریه کنید. این درست است.

رونالدو و یارانش امشب از ساعت 22:30 میهمان منچستریونایتد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 26

به "فوتبال دنیا، کریستیانو رونالدو: اتهامم؟ حقیقت همیشه معین می گردد، خیال خودم و وکلایم راحت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، کریستیانو رونالدو: اتهامم؟ حقیقت همیشه معین می گردد، خیال خودم و وکلایم راحت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید