قربانی: خبرچین استقلال را با لگد بیرون کنید

به گزارش آخرین خبر، پیروز قربانی به تصمیم گیران باشگاه استقلال توصیه نموده خبرچین این تیم را پیدا نمایند و آن شخص را از استقلال کنار بگذارند.

قربانی: خبرچین استقلال را با لگد بیرون کنید

پیروز قربانی اعتقاد دارد که خبرچین استقلال را باید با لگد از این تیم بیرون کرد. قربانی خود سال ها بازیکن استقلال بوده و فضای این تیم را به خوبی می شناد دراین باره حرف هایی به زبان آورده است. مدافع سابق آبی ها گفته: اگر دعوایی در رختکن استقلال شده، بازیکنان بزرگ باید تیم را جمع و جور می کردند. زمان امیر قلعه نویی خودم 10 بار در تمرین دعوا می کردم، اما کسی متوجه نمی شد، چون نمی خواستیم استقلال به حاشیه برود. در رختکن استقلال دعوا شده، کل ایران متوجه شده اند. چه کسی درگیری در رختکن را به بیرون درز داده است؟ باید این شخص را پیدا نمایند و با لگد بیرونش نمایند!

قربانی با اشاره به فضایی که میان بازیکنان آن موقع با کاپیتان ها بود ادامه داد: زمان ما محمود فکری و جواد زرینچه کاپیتان تیم بودند. وقتی این دو به ما نگاه می کردند، مجبور بودیم صاف بایستیم. از من، امیرحسین صادقی و حسین کاظمی در استقلال شرتر نبود، اما ما احترام گذاشتن را بلد بودیم. مهدی رحمتی باید از کاپیتانی اش استفاده کند، نباید کاری کند که شأن کاپیتانی استقلال پایین بیاید. باشگاه نیز باید پشت رحمتی در می آمد و اجازه نمی داد این حواشی برای کاپیتان تیمش به وجود بیاید. به فرض که رحمتی اشتباه نموده باشد، آیا در یک خانواده، کسی اشتباه نمی کند؟ اگر فرزند یک خانواده اشتباه کند، پدر به همسایه ها می گوید بیایید پسرم را بزنید.

قربانی در ادامه حرف هایش گفت: من از کودکی در استقلال بزرگ شدم. هر مدیری به این باشگاه می آمد، تأکید بر این داشت که سکوها را داشته باشیم، مسئله ای به وجود نمی آید. تنها یک مدیر که از او خوشم نمی آید، به استقلال آمد تا سکوها را ساماندهی کند. طرفداران بدانند هر چقدر به بازیکنان فحش بدهند، آنها دلزده می شوند. قدرشناسی در فوتبال ایران وجود ندارد. همین بازیکنان استقلال را از رده های پایین به رده دوم بردند. قبول دارم بازیکنان پول زیادی می گیرند، اما من و شما نباید مسائل مالی خودمان را متوجه بازیکنان بدانیم. باور کنید فوتبال ورزش آسانی نیست. بارها گفته ام سواد فوتبالی ما کم است. اگر استقلال بازی با سایپا را از دست داد، به خاطر دربی بود. آقای هواداری که روبه روی رحمتی می ایستی و فحش می دهی، شما خیانت نموده ای و تعصب نداری. رحمتی 14،15 سال زحمت کشید، پولش را هم گرفت و نوش جانش، اما اگر کاری نموده، باشگاه باید جریمه اش کند.

با تور چین همراه باشید

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 114

به "قربانی: خبرچین استقلال را با لگد بیرون کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانی: خبرچین استقلال را با لگد بیرون کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید