ماجرای نیمروز2 بازهم به سانس ویژه رسید، سردرگمی برای خرید بلیت

به گزارش آخرین خبر، رضا سعیدی پور مدیر پردیس آزادی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز شنبه 13 بهمن ماه همزمان با چهارمین روز برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر سانس فوق العاده برای تعدادی از فیلم ها در نظر گرفته شده است، گفت: با توجه به استقبال مردم از فیلم سینمایی ماجرای نیمروز: رد خون برای 45 دقیقه بامداد یک سانس فوق العاده در نظر گرفته شده است.

ماجرای نیمروز2 بازهم به سانس ویژه رسید، سردرگمی برای خرید بلیت

وی اعلام کرد: همچنین فیلم سرخپوست نیز برای ساعت 24 امروز به سانس فوق العاده کشیده شد. فیلم های زهرمار و سال دوم دانشکده من نیز متقاضیان بسیاری برای سانس فوق العاده دارند که باید منتظر ماند و دید کدام یک یه سانس فوق العاده کشیده می گردد.

مدیر پردیس سینمایی آزادی ادامه داد: یکی از فیلم هایی که توانست رضایت مخاطبان را جلب کند فیلم دیدن این فیلم جرم است بود که مردم از دیدن آن بسیار لذت بردند.

وی تاکید نمود: اتفاق جالب در این دوره از جشنواره حضور هنرمندان در سینماهای مردمی است که نه تنها برای آثار خود بلکه برای حمایت از آثار دیگر هنرمندان به سینماها می آیند و این خود بسیار جالب است.

سعیدی پور در انتها گفت: باتوجه به اینکه مخاطب طی سال های گذشته عادت نموده بود که بلیت های روز فروش را از گیشه تهیه کند، سال جاری به دلیل تغییر روند خرید این بلیت ها دچار سردرگمی شده اند.

از جمله هنرمندان حاضر در این پردیس سینمایی می توان به محمد رضا غفاری، ژاله صامتی، امین حیایی، نیلوفر خوش خلق، حبیب رضایی، پدرام شریفی اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 100

به "ماجرای نیمروز2 بازهم به سانس ویژه رسید، سردرگمی برای خرید بلیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای نیمروز2 بازهم به سانس ویژه رسید، سردرگمی برای خرید بلیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید