مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ورود جاسوس چینی به املاک دونالد ترامپ تا نقض امنیتی گسترده فیس بوک

به گزارش آخرین خبر، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ورود جاسوس چینی به املاک دونالد ترامپ تا نقض امنیتی گسترده فیس بوک

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

یک زن با ملیت چینی متهم به ورود به املاک شخصی دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور آمریکا شده است. اما اتهام این زن وقتی اسرار آمیز می گردد که بدانیم وی بدافزاری بسیار مخرب با خود به همراه داشته است.

این روزها بازار شایعات در مورد محصولات جدید اپل داغ است و آیفون 11 یکی از جدی ترین مهره ای بازار شایعات محسوب می گردد. درواقع احتمال می رود آیفون 11 با ویژگی ها و امکاناتی تفاوت همراه خواهد بود.مشروح خبر ر اینجا بخوانید.

با تور چین همراه باشید

فیس بوک از بعضی از کاربران جدید درخواست نموده که گذرواژه ایمیل خود را اعلام نمایند و حتی در بعضی موارد نیز گذرواژه ایمیل کاربران را بی اجازه رصد می نماید.

اسکن های سه بعدی کاربردهایی متعدد دارند و به نظر می رسد کاربردهای این اسکن ها در شناسایی و درمان اختلالات مغزی بیماران بسیار مفید است.

گوگل رسما روند متوقف کردن و حذف همه حساب های کاربری در پلت فرم شبکه اجتماعی گوگل پلاس را شروع نموده است. مدت ها پیش قرار بود گوگل پلاس برای رقابت مستقیم با فیس بوک و توییتر روند فعالیت خود را ادامه دهد اما اکنون به بن بست رسیده است.

اطلاعات بیش از نیم میلیارد کاربر فیس بوک در جریان یک نقض امنیتی داده های فیس بوک روی یک سرور محافظت نشده قرار گرفته است.

منبع: انتخاب
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 115

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ورود جاسوس چینی به املاک دونالد ترامپ تا نقض امنیتی گسترده فیس بوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ورود جاسوس چینی به املاک دونالد ترامپ تا نقض امنیتی گسترده فیس بوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید