نخستین همایش بین المللی قوای محرکه نوین برگزار می گردد

به گزارش آخرین خبر، به گزارش خبرنگاران، نخستین همایش بین المللی قوای محرکه نوین با کارکردهای جاده ای، ریلی، هوایی، دریایی و ایستگاهی و با موضوع آنالیز انواع خودروهای برقی (هیبریدی، باتری، پیل سوختی، سلول خورشیدی) با هدف ایجاد هم افزایی میان متخصصان داخلی این حوزه و آشنا کردن آنها با مراکز پیشروی بین المللی در این زمینه، 7 و 8 اسفند ماه سال جاری در دانشکده مهندسی خودروی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می گردد.

نخستین همایش بین المللی قوای محرکه نوین برگزار می گردد

آنالیز سیاست ها و زیرساخت های توسعه خودروهای برقی، طراحی، مدل سازی و کنترل، مدیریت انرژی و حرارت، سیستم های ذخیره ساز انرژی، محرکه های الکتریکی، الکترونیک و تشعشعات در خودروهای برقی، خودروهای برقی پیل سوختی و خورشیدی، موتورهای نوین احتراقی در خودروهای هیبرید برقی، سوخت های جایگزین و سیستم های محرکه الکتریکی غیرخودرویی از جمله محورهای برگزاری این همایش بین المللی است.

این همایش در دانشکده و پژوهشکده مهندسی خودروی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می گردد و علاوه بر ارائه مقالات، برپایی نمایشگاه جانبی، کارگاه های تخصصی، سخنرانی های کلیدی و پنل صنعتی در حاشیه آن برگزار خواهد شد.

محققان، اساتید، دانشجویان و صنعتگران برای ارسال مقالات و دستاوردهای پژوهشی خود به این همایش تا 6 بهمن سال جاری زمان دارند و تمام مقالات در حوزه مهندسی شامل خودرو، مکانیک، شیمی، صنایع، کامپیوتر و ... در این همایش پذیرفته می گردد. اعلام نتایج داوری نیز 27 بهمن ماه خواهد بود.

مقالات انگلیسی ارسالی به این کنفرانس علمی در International Journal of Automatic Engineering و مقالات فارسی نیز در نشریه علمی- پژوهشی مهندسی مکانیک مدرس به چاپ خواهد رسید.

شرکتهای فعال حوزه خودروهای برقی، مرکز تحقیقات شرکتهای خودروسازی و شرکت های دانش بنیان این بخش، آخرین دستاوردهای خود در زمینه خودروهای سبز را در نمایشگاه جانبی این همایش ارائه می دهند.

فهرست کارگاه های این همایش در این نشانی اطلاع رسانی خواهد شد.

در نخستین همایش بین المللی قوای محرکه نوین مدعوین بین المللی و شاخص در عرصه خودرو نیز حضور خواهند داشت. گفته شده است که برای حضور در این همایش بین المللی از کشورهای اروپایی نظیر نروژ و شرکت تسلا در ایالات متحده امریکا دعوت شده تا ضمن شرکت در این همایش، سخنرانی نیز داشته باشند. همچنین نمایندگانی از کشور ژاپن نیز به دلیل آنکه در حوزه حمل ونقل پیشرفته فعالیت داشته و دغدغه محیط زیستی در این کشور نیز وجود دارد، در این همایش تجربیات خود را ارائه می دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 86

به "نخستین همایش بین المللی قوای محرکه نوین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین همایش بین المللی قوای محرکه نوین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید