همایش ملی یافته های پژوهشی در حوزه پیش دبستانی برگزار می گردد

به گزارش آخرین خبر، محمد تقی زاده در مصاحبه با خبرنگاران با دعوت از پژوهشگران علاقه مند به تحقیق در زمینه پیش دبستانی در سراسر کشور برای ارائه مقاله اضافه نمود: همایش یافته های پیش دبستانی در پنج محور اصلی با هدف نشان دادن تاثیر و نقش دوره پیش دبستانی بر دوران تحصیل نوآموزان و کسب مهارت های اساسی زندگی در اهواز برگزار می گردد.

همایش ملی یافته های پژوهشی در حوزه پیش دبستانی برگزار می گردد

وی ادامه داد: پژوهشگران این حوزه می توانند تا انتها 30 دی ماه چکیده مقالات خود را برای دبیرخانه همایش در اداره کل آموزش و پرورش خوزستان به آدرس الکترونیکی ([email protected]) ارسال نمایند.

تقی زاده، آنالیز نقش و اثرات پیش دبستانی بر رشد اجتماعی، عاطفی، شخصیت، زبان آموزی و کودگان دوزبانه را یکی از محورهای همایش دانست و اظهار کرد: نقش و نگرش طبقات اجتماعی و گروه های مرجع و اثرگذار در آموزش پیش دبستانی و چشم انداز و برنامه های توسعه آموزش و پرورش پیش دبستانی در کشور منطبق بر سند تحول بنیادین از دیگر محورهای این همایش است که اسفندماه 97 پس از داوری مقالات پژوهشی با حضور پژوهشگران از سراسر کشور در اهواز برگزار می گردد.

رئیس نخستین همایش ملی یافته های پژوهشی پیش دبستانی افزود: پژوهشگران همچنین می توانند در محور استاندارد سازی یادگیری پیش دبستانی در زمینه های استعدادیابی، نظام ارزشیابی، برنامه ریزی درسی، آموزش به وسیله بازی و کاربرد نظریه های آموزش و رشد، نتایج تحقیقات خود را در همایش ارایه دهند.

تقی زاده، ضمن اشاره به کسب رتبه اول کشوری در جذب نوآموزان طی سه سال گذشته از سوی این اداره کل گفت: پیش دبستانی یکی از اولویت های اصلی آموزش و پرورش خوزستان است و سعی شده با اجباری کردن این دوره در خوزستان، همه نوآموزان تحت پوشش قرار بگیرند به طوری که هم اکنون حدود 104 هزار نوآموز پیش دبستانی زیر نظر شش هزار مربی مهارت های لازم را آموزش می بینند.

به گزارش خبرنگاران، علاقه مندان می توانند چکیده مقالات خود را تا تاریخ 30 دی ماه 97 به آدرس الکترونیکی دبیرخانه همایش([email protected]) ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 57

به "همایش ملی یافته های پژوهشی در حوزه پیش دبستانی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش ملی یافته های پژوهشی در حوزه پیش دبستانی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید