آغاز ثبت نام اعطای تسهیلات کرونایی به صنایع دستی در خراسان رضوی

به گزارش آخرین خبر، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری خراسان رضوی گفت: آئین نامه پرداخت مرحله دوم تسهیلات مربوط به خسارات کرونا مرتبط با مشاغل صنایع دستی آغاز شده است.

آغاز ثبت نام اعطای تسهیلات کرونایی به صنایع دستی در خراسان رضوی

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از مشهد، محمد مطیع معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تولیدنمایندگان دارای مجوز صنایع دستی اعم از خانگی، انفرادی یا کارگاهی دارای کارت شناسایی که نتوانسته اند تسهیلات کرونا دریافت نمایند، می توانند از این فرصت به وجود آمده استفاده نمایند.

او با بیان اینکه این تسهیلات مختص اشخاصی است که در سال 1399 پیروز به دریافت تسهیلات خسارت کرونا نشده اند، افزود: هنرمندان برای ثبت نام دریافت این تسهیلات، باید مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام شهرستان، شماره موبایل و کد شناسایی بیمه تامین اجتماعی در صورت بیمه بودن و شناسه مجوز 6 رقمی صادر شده از اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی را به معاونت صنایع دستی استان ارائه نمایند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: هنرمندان حاضر در شهرستان های خراسان رضوی هم می توانند با شماره تلفن ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خود تماس گرفته و مشخصات خود را برای دریافت تسهیلات اعلام نمایند.

/س.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1904

به "آغاز ثبت نام اعطای تسهیلات کرونایی به صنایع دستی در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز ثبت نام اعطای تسهیلات کرونایی به صنایع دستی در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید