احتمال برگزاری اردوی تیم ملی هندبال در ترکیه

به گزارش آخرین خبر، بنا به درخواست کادرفنی تیم ملی، فدراسیون هندبال در نظر دارد تا اردویی را در ترکیه تشکیل و تیم از ترکیه راهی کویت، محل برگزاری جام ملت های هندبال آسیا گردد.

احتمال برگزاری اردوی تیم ملی هندبال در ترکیه

از سفر با تورهای ارزان قیمت استانبول لذت ببرید. شهر زیبای استانبول یادگاری از حکمرانان قدرتمند عثمانی که در دوران شکوهشان شهری عظیم پایه ریزی کرده بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هندبال کشورمان مس از برگزاری دیدارهای محبت آمیز با تیم ملی قطر و تیم باشگاهی الاهلی در دوحه به انتها می رسد.

بنا به درخواست کادرفنی تیم ملی، فدراسیون هندبال در نظر دارد تا اردویی را در ترکیه تشکیل و تیم از ترکیه راهی کویت، محل برگزاری جام ملت های هندبال آسیا گردد.

محمدرضا رجبی، دبیر فدراسیون هندبال در این باره به خبرنگار خبرنگاران گفت: پیگیر هستیم تا قبل اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا در کویت، اردویی در ترکیه برگزار گردد. احتمال برگزاری اردو بالای 80 درصد است. در خصوص بازی های محبت آمیز هم هنوز چیزی قطعی نشده و در حال رایزنی با باشگاه های ترکیه هستیم و در یکی دو روز آینده بازی ها نیز نهایی می گردد.

تیم ملی کشورمان در گروه اول مسابقات جام ملت های آسیا با بحرین و نیوزلند همگروه است. این مسابقات از 26 دی تا 7 بهمن ماه در کویت انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 700

به "احتمال برگزاری اردوی تیم ملی هندبال در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال برگزاری اردوی تیم ملی هندبال در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید