با این 5 وب سایت رزومه ویدیویی بسازید (طراحی سایت)

به گزارش آخرین خبر، با پیشرفت و توسعه تکنولوژی، فرصت های شغلی بسیار زیادی نیز به صورت دورکار برای افراد مختلف ایجاد شده که آن ها می توانند بدون حضور در دفتر شرکت مورد نظر، وظایف خود را در منزل انجام دهند و حقوق آن را دریافت نمایند. با روی کار آمدن این شکل از کارها، طبیعتاً ارسال یک رزومه کاری مناسب برای به دست آوردن موقعیت های شغلی خوب تا حد زیادی در این زمینه یاری نماینده خواهد بود. امروزه با توجه به اینکه شرکت ها در استخدام هایشان علاوه بر مهارت های فنی، به مهارت های نرم افزاری و سخت افزاری کاربران هم توجه ویژه ای قائل هستند، رزومه های عادی نمی توانند اطلاعات کافی برای استخدام یک فرد را به کارفرما بدهند. اما رزومه های ویدیویی این مشکل را به راحتی حل می نمایند. در این مقاله قصد داریم 5 وب سایت برتر برای ساخت رزومه ویدیویی به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن ها رزومه های متقاعدنماینده ای بسازید. با دیجی کالا مگ در این مقاله همراه باشید.

با این 5 وب سایت رزومه ویدیویی بسازید (طراحی سایت)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

رزومه ویدیویی، این فرصت را برای شما ایجاد می نماید که به صورت مستقیم با شرکت های مختلف تبادل نظر نموده و از این طریق با ارائه دلایل متعدد، ثابت کنید که شما برترین و ایدئال ترین فرد ممکن برای آن موقعیت شغلی هستید.

1. وب سایت Veed.io

وب سایت Veed.io، برای ساخت رزومه ویدیویی شما تنها به یک ویدیوی بسیار کوتاه احتیاج دارد که این ویدیو می تواند فیلم شخصی شما یا مجموعه ای از تصاویر مربوطه برای انجام این کار باشد. موارد دیگر در یک رزومه ویدیویی نظیر معرفی، هایلایت ها، زیرنویس ها و غیره را می توان در حین ویرایش ویدیو با استفاده از منوی این وب سایت تغییر داد. بعلاوه می توانید موسیقی پس زمینه و سایر جلوه های صوتی را از بخش موسیقی این وب سایت، بدون حق حق نشر به ویدیوتان اضافه کنید.

پس از افزودن متن، تصاویر و سایر گرافیک ها به ویدیوی خود، آن را به صورت رایگان ذخیره و دانلود نموده تا بعداً برای شرکت های مدنظرتان بفرستید. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که ساخت رزومه های ویدیویی در این وب سایت بدون احتیاج به ثبت نام نیز صورت می گیرد و دیگر احتیاج نیست در پی طی کردن مراحل مختلف ثبت نام در این وب سایت باشید.

همه ویدیوهای رایگان این وب سایت دارای واترمارک Veed هستند و کیفیت آن ها به 720p محدود شده است. بعلاوه محدودیت 250 مگابایتی برای مقدار ویدیوهایی که می توانید آپلود کنید و 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز برای شما در این وب سایت وجود دارد. جهت دانلود ویدیوها با کیفیت HD و حذف واترمارک Veed، باید حق اشتراک این وب سایت را تهیه کنید که کمترین هزینه آن نیز حدود 12 دلار در سال است.

2. وب سایت Animaker

Animaker به شما یاری می نماید تا رزومه های ویدیویی واقعی بسازید. اگر دوست ندارید که عکس یا ویدیوی خود را آپلود کنید، هیچ ایرادی ندارد. در عوض شما می توانید با استفاده از قالب های از پیش ساخته شده، یک رزومه را کامل از ابتدا ایجاد کنید یا بعلاوه به دلخواه خود به شخصی سازی قالب های ایجاد شده بپردازید. استفاده از Animaker کاملا رایگان است و شما می توانید رزومه های ویدیویی ویرایش شده را با کیفیت HD بدون پرداخت حق اشتراک دانلود کنید.

با این حال، کاربران می توانند فقط پنج ویدیو در ماه دانلود نمایند و از سه آهنگ بدون حق حق نشر در ویدیوهای خود بهره ببرند. ویدیوهای رایگان این وب سایت بعلاوه دارای واترمارک Animaker هستند. وب سایت Animaker از موتور HTML 5 پشتیبانی می نماید، بنابراین ویدیوهای شما هرگز در هیچ مرورگر بهینه سازی شده ای با تاخیر در پخش روبرو نمی شوند. یکی دیگر از ویژگی های هیجان انگیز این وب سایت، ایجاد یک شخصیت متحرک سفارشی سازی شده به عنوان نماینده شخصیت شما است.

با فناوری Smart Move این وب سایت می توانید شخصیت ها و سایر اشیاء متحرک در الگوهای مختلف را بدون دردسر روی صفحه مرورگر حرکت دهید. Animaker به شما امکان ساخت انیمیشن صورت و حرکات لب را نیز می دهد. با این وب سایت کاراکترهای شما صوت داشته و حرکت لب آن ها به صورت اتوماتیک سینک می گردد. اگر حق اشتراک این وب سایت را پرداخت کنید، می توانید از این کاراکترهای سفارشی سازی شده در محتوای ویدیویی خود نیز بهره ببرید. طرح های مختلف عضویت در این وب سایت از 10 دلار در ماه آغاز می گردد.

3. وب سایت Biteable

اگر می خواهید یک رزومه ویدیویی با ظاهری حرفه ای بسازید که شامل پس زمینه برای افزودن موضوع و بعلاوه فضای خالی زیادی برای نوشتن تجربیاتتان باشد، Biteable یک انتخاب بسیار مناسب برای شما تلقی می گردد. این وب سایت بعلاوه یکی از معروف ترین وب سایت های ساخت ویدیوی آنلاین است که قابلیت های بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

Biteable طیف گسترده ای از قالب های رزومه ویدیویی و موسیقی های استفاده شده در آن ها را به شما ارائه می دهد که می توانید از بین آن ها دست به انتخاب بزنید. گفتنی است که جهت ساخت رزومه های ویدیویی خود در این وب سایت احتیاج دارید که یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید. محدودیت دانلود ویدیوهای 2 دقیقه ای برای کاربران رایگان این وب سایت وجود دارد و در ویدیوهای دانلود شده واترمارک Biteable نیز دیده می گردد. بعلاوه پس از ساخت رزومه خود، می توانید از داده های تجزیه و تحلیل ویدیویی نیز برای آنالیز آن بهره ببرید.

علاوه بر رزومه های ویدیویی، شما می توانید انواع مختلفی از ویدیوهای آنلاین نظیر موشن گرافی را در این وب سایت طراحی کنید. تنها کاری که برای آغاز باید انجام دهید این است که تصاویر و صحنه مورد نظر خود را انتخاب نموده، سپس آن ها را برای ساخت یک داستان به هم متصل کنید. این صحنه ها می توانند انیمیشن، فوتواستوک یا کلیپ های ارائه شده به وسیله Biteable باشند.

ابزارهایی همانند صحنه های تصویری لایو اکشن، قلم های متحرک، قطعات موسیقی باکیفیت، انیمیشن های متنوع، تم های خاص و هزاران کلیپ ویدیویی باکیفیت از جمله امکانات این وب سایت هستند که کاربران می توانند از آن ها بهره ببرند. اما هزینه حق اشتراک در این وب سایت نسبت به سایت های دیگر کمی بیشتر است و کمترین آن از 49 دلار در ماه آغاز می گردد.

4. وب سایت InVideo

InVideo دارای کتابخانه ای با بیش از 5000 قالب ویدیویی است که حداقل 19 مورد از آن ها قالب های رزومه ویدیویی از پیش ساخته شده رایگان هستند. بعلاوه شما می توانید یک رزومه ویدیویی را از ابتدا به سلیقه خود بسازید و آن را بر اساس یکی از قالب های ارائه شده، مورد استفاده قرار دهید.

یکی از قابلیت های بسیار جالب این وب سایت، امکان تبدیل متن به ویدیو و متن به گفتار است که شما به راحتی می توانید متون مدنظر خود را به صورت شفاهی در اختیار وب سایت قرار داده تا آن را به صورت متن در ویدیو استفاده کند. وب سایت InVideo، طیف گسترده ای از تصاویر و موسیقی های مناسب برای قرار دادن در رزومه را به شما ارائه می دهد. شما می توانید رزومه های ویدیویی خود را با کیفیت HD و حداکثر زمان 40 دقیقه ای دانلود کنید. محدودیت تعداد 20 رزومه در ماه نیز برای کاربران رایگان وجود دارد.

شما بعلاوه می توانید ویدیوهای ساخته شده را در سه مقدار مختلف برای نمایش دسکتاپ، تبلت و گوشی هوشمند به ترتیب با فرمت های Wide (16:9)، مربع (1:1) و Vertical (9:16) دانلود کنید. از یکی دیگر از ویژگی های جالب این وب سایت می توان به امکان ویرایش ویدیوها برای استفاده در شبکه های اجتماعی اشاره نمود. بعلاوه امکان سفارشی سازی ویدیوها قبل از ارسال به کارفرما برای شما در این وب سایت فراهم است.

تمام قابلیت های کاربردی این وب سایت برای کاربران رایگان نیز ارائه شده، اما در ویدیوهای ساخته شده این دسته از کاربران، واترمارک InVideo دیده می گردد که شما می توانید با پرداخت ماهیانه حداقل 16 دلار به جمع کاربران پرمیوم این وب سایت بپیوندید و رزومه ویدیوهای بدون واترمارک را دانلود کنید.

5. وب سایت FlexClip

FlexClip بیش از 27 قالب رزومه ویدیویی رایگان دارد که می توانید از آن ها به عنوان نقطه آغاز خود برای ایجاد یک رزومه ویدیویی حرفه ای بهره ببرید. هر یک از این نمونه ها بر اساس نوع شغلی که بیشتر برای آن ها مناسب هستند، دسته بندی می شوند، مانند معلمان، توسعه دهندگان نرم افزار، طراحان گرافیک و غیره. شما می توانید قالب مد نظر خود را از وب سایت انتخاب نموده و تغییرات لازم را در آن اعمال کنید.

علاوه بر این، FlexClip یک ویرایشگر ویدیو نیز است که به صورت آنلاین می توانید از آن بهره ببرید و گزینه های مختلف زیادی را در اختیارتان قرار می دهد. بعلاوه ویدیوهای آموزشی بسیار زیادی در این وب سایت به چشم می خورد که می توانید پس از ایجاد یک حساب کاربری رایگان دیدن کنید و از تکنیک های آموزشی در ویدیوهای خود بهره ببرید. اگر در پی ابزارهای ساده هستید، FlexClip انتخابی مناسب برایتان به شمار میرود. برای ساخت فایل های GIF، برش یا ادغام ویدیوها، افزودن متن یا موسیقی و موارد دیگر نیز می توانید روی این وب سایت حساب کنید.

طیف متنوعی از قالب های آماده رزومه های ویدیویی، تصاویر استوک، آهنگ های باکیفیت و سه اعتبار رایگان برای حذف واترمارک از جمله قابلیت های بسیار خوبی است که این وب سایت در اختیار کاربران رایگان خود قرار داده است. اما دست این کاربران برای دانلود ویدیو ها چندان باز نیست. برای نمونه باید اشاره کنیم که شما تنها می توانید به صورت رایگان از ویدیوها خروجی 480p بگیرید و بعلاوه حداکثر زمان ویدیو می تواند 1 دقیقه باشد. اگر بخواهید از ویدیوهای استوک بهره ببرید، می توانید برای هر پروژه تنها به سراغ یکی از آن ها بروید و حداکثر هم می توانید 12 پروژه بسازید.

طبیعتاً اگر دوست دارید گزینه های دانلود بیشتری در اختیار شما قرار بگیرد، باید به سراغ طرح های پریمیوم این وب سایت رفته که حق اشتراک آن از حدود 9.99 دلار در ماه آغاز می گردد.

سخن آخر

رزومه ها نیز در گذر زمان و با پیشرفت فناوری، تغییرات جالبی پیدا نموده اند. در گذشته فقط رزومه های کاغذی وجود داشتند، اما امروزه شکل های مختلفی از رزومه دیده می گردد که رزومه های ویدیویی یکی از آن هاست. در حقیقت هدف از ساخت رزومه ویدیویی این است که بتوانید خودتان را در شرایط مصاحبه حضوری قرار دهید و به دیگران معرفی کنید. شیوه و روش های زیادی نیز برای ساخت این دسته از رزومه ها وجود دارد، اما راحت ترین آن استفاده از یک سری وب سایت برای انجام این کار است. در این مقاله 5 تا از برترین وب سایت های ساخت رزومه های ویدیویی را به شما معرفی کردیم تا با استفاده از آن ها به شکل حرفه ای تری برای شرکت های مد نظرتان رزومه ارسال کنید. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

منبع: Makeuseof

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2190

به "با این 5 وب سایت رزومه ویدیویی بسازید (طراحی سایت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این 5 وب سایت رزومه ویدیویی بسازید (طراحی سایت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید