رفع شدن مشکل تامین آب شرب 300 خانوار روستایی روانسر

به گزارش آخرین خبر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : مشکل تامین آب شرب 300 خانوار روستایی روانسر به زودی رفع می گردد.

رفع شدن مشکل تامین آب شرب 300 خانوار روستایی روانسر

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: مشکل تأمین آب آشامیدنی 300 خانوار 2 روستای خراجیان و کلاوه شهرستان روانسر با حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق به زودی رفع می گردد

وی اضافه کرد: برای حفر و تجهیز این چاه 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی پیش بینی شده و عمق حفاری پیش بینی شده برای آن 200 متر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه توضیح داد: پیش از این آب 2 روستای خراجیان و کلاوه با جمعیتی نزدیک به یک هزار و 200 نفر به وسیله مجتمع آبرسانی گرگیدر تأمین می شد که با حفر و راه اندازی این چاه عمیق هم آن مجتمع پر آب می گردد، هم مسائل کم آبی این روستا ها برای درازمدت حل می گردد.

داودی اعلام کرد: در شهر ها و روستا های شهرستان روانسر تمهیدات و تدابیری اندیشیده و پروژه هایی تعریف شده و در دست اجرا هستند که با اتمام آن ها مسائل کم آبی این شهرستان رفع خواهد شد.

وی به پروژه های متعدد در دست اجرای آبفای استان در حوزه روستایی از جمله پروژه های آبرسانی روستا های مامنان و سلکان با 11 روستای تحت پوشش، مجتمع آبرسانی نهرابی، خرم آباد و چندین پروژه دیگر اشاره نمود.

داودی ادامه داد: در حوزه شهری نیز حفر و تجهیز چاه آب شاهو رو به اتمام و احداث مخزن 2 هزار مترمکعبی آن نیز به سرانجام رسیده است و در شهر روانسر هم حفر چاه و توسعه مخازن را در دست داریم به ویژه در محدوده شمالی شهر که با کمبود جدی آب روبرو بودند با تقویت ایستگاه پمپاژ توانستیم به طور تقریبی 25 لیتر در ثانیه حجم فراوری آب شرب شهر را افزایش دهیم.

مدیرعامل آبفا استان کرمانشاه گفت: برای آنکه مشکل تنش آبی شهرستان روانسر کاملاً مرتفع گردد برنامه ریزی هایی صورت گرفته و اقداماتی در این فصل کاری انجام خواهد شد تا پیش از تنش آبی سال آینده برنامه ها را به ثمر برسانیم .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مهر 1401 بروزرسانی: 23 مهر 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2207

به "رفع شدن مشکل تامین آب شرب 300 خانوار روستایی روانسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفع شدن مشکل تامین آب شرب 300 خانوار روستایی روانسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید