تصاویر رسمی، قیمت و مشخصات فنی گلکسی A04s منتشر شد

به گزارش آخرین خبر، اگرچه گلکسی A04s هنوز رسما رونمایی نشده اما این روزها خبرهای زیادی درباره آن می شنویم. امروز هم تصاویر رسمی و اطلاعاتی از قیمت و مشخصات فنی این گوشی منتشر شده است.

تصاویر رسمی، قیمت و مشخصات فنی گلکسی A04s منتشر شد

گلکسی A04s یکی از گوشی های مالی مورد انتظار سامسونگ به شمار میرود که قرار است با سخت افزاری نه چندان قدرتمند و با پشتیبانی از فناوری 4G، وارد بازار گردد. این گوشی به احتمال زیاد باید خیلی زود برای خرید در دسترس قرار بگیرد اما سامسونگ ترجیح داده فعلا در رابطه با آن خیلی اطلاعات خاصی را منتشر نکند. البته جز قیمت اولیه آن برای بازار انگلستان. حالا اما شاهد انتشار تصاویر رسمی، اطلاعاتی از قیمت و مشخصات فنی این گوشی هستیم تا بدین ترتیب هیچ ابهام دیگری در رابطه با آن وجود نداشته باشد.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی وب سایت WinFuture، گلکسی A04s قرار است با قیمت 170 یورو، وارد بازار اروپا گردد تا بدین ترتیب یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های سال جاری سامسونگ لقب بگیرد. کاربران با پرداخت این قیمت، به محصولی دسترسی خواهند داشت که از دوربین اصلی با سنسوری به بزرگی 50 مگاپیکسل بهره می برد، تراشه اگزینوس 850 به عنوان قلب تپنده آن ایفای نقش می نماید و 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت هم حافظه داخلی قابل ارتقا به وسیله کارت حافظه دارد.

گلکسی A04s بعلاوه یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع PLS LCD خواهد داشت که بیشینه روشنایی و وضوح تصویر در آن به ترتیب به 400 نیت و 720 × 1600 پیکسل می رسد. اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ این پنل را به رفرش ریت 90 هرتزی هم مجهز نموده است. این پنل روی بالاترین بخش مرکزی خود یک حفره V شکل دارد که محل تعبیه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. در پایین ترین بخش این پنل هم مقدار حواشی نسبتا زیاد است؛ طراحی آشنایی که معمولا در گوشی های مقرون به صرفه قیمت شاهد هستیم.

سایر مشخصات فنی این گوشی شامل باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژر 15 واتی سریع، پورت USB-C، جک 3.5 میلی متری، NFC و اندروید 12 می شوند. بعلاوه به نظر می رسد حسگر اثر انگشت این گوشی با کلید پاور ادغام شده باشد چرا که نمایشگر LCD امکان تعبیه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را به آن نمی دهد.

گلکسی A04s علاوه بر این ها روی پنل پشتی خود از سه دوربین بهره خواهد برد که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با گگرددگی دیافراگم f/1.8 و دو دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق با گگرددگی دیافراگم f/2.4 می شوند. در نهایت هم باید به رنگ بندی این محصول اشاره کنیم که شامل مشکی، سبز تیره و سفید خواهد شد. شما می توانید تصاویر رسمی گلکسی A04s را هم در زیر مشاهده کنید.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 شهریور 1401 بروزرسانی: 2 شهریور 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2179

به "تصاویر رسمی، قیمت و مشخصات فنی گلکسی A04s منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر رسمی، قیمت و مشخصات فنی گلکسی A04s منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید