تیم ملی در گرمای قطر در پی چیست؟

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران: تیم ملی کشورمان یکی از ضعیف ترین اردوهای تدارکاتی را در میان تیم های حاضر در جام جهانی برگزار نموده است. اردویی که تنها علت انتخاب مکان آن رایگان بودن استفاده از امکانات بود و به جز این دستاورد دیگری برای فوتبال ایران نداشت.

تیم ملی در گرمای قطر در پی چیست؟

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران بدون هیچ بازی تدارکاتی در قطر اردو زده است. این در حالی است که قطری ها خودشان به اسپانیا رفته اند. کره ای ها در حال گشتن دور کره زمین هستن و ژاپنی ها برزیل و پاراگوئه را به کشورشان آورده اند. به جز رقبای آسیایی سایر تیم های حاضر در جام جهانی هم مشغول برگزاری بازی هایی هستند. این در حالی است که تیم ملی ایران در این روزها تنها بازی درون تیمی برگزار می نماید.

نکته عجیب در مورد اردوی تیم ملی ایران در قطر این است که فیفا به خاطر گرمای قطر در این فصل برگزاری رقابت های جام جهانی را برای اولین باز از تابستان به پاییز منتقل نموده است. برای اینکه کسی در این فصل در گرمای کشنده قطر حاضر نشود. ولی از آن سو تیم ملی ایران تنها تیمی است که ترجیح داده در این گرمای کشنده خودشان را به قطر برساند و یکی از بی سروصداترین اردوها را برگزار کند.

مسئله ای که در این میان تیم ملی ایران را در شرایط غیر قابل قبولی قرار داده کمبود بازی های تدارکاتی است. در حال حاضر تنها یک بازی تدارکاتی با الجزایر قطعی شده که آن هم در هیچ جای برنامه آماده سازی تیم ملی ایران نمی گنجد. چون ما در این دوره با دو تیم اروپایی و یک تیم از آمریکای شمالی هم گروه هستیم و معلوم نیست بازی با یک تیم آفریقایی غیر از اینکه فهرست خالی بازی های تدارکاتی ما را پر کند نتیجه دیگری برایمان داشته باشد!

منبع: فرارو
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2146

به "تیم ملی در گرمای قطر در پی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی در گرمای قطر در پی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید