جزئیات بیشتری از گوشی رول شونده LG فاش شد

به گزارش آخرین خبر، بر اساس یک گزارش جدید، LG میخواهد در سال 2021 از حداقل 3 گوشی مهم رونمایی کند. یکی از آن ها گوشی رول شونده LG است که در حالت عادی از نمایشگر 6.8 اینچی بهره می برد اما کاربران می توانند اندازه آن را به 7.4 اینچ برسانند. این یعنی روی هم رفته با افزایش اندازه زیادی روبرو نخواهیم شد اما گویا این مکانیسم مسائل مربوط به گوشی های تاشو را رفع می نماید.

جزئیات بیشتری از گوشی رول شونده LG فاش شد

به نظر می رسد گوشی رول شونده LG سبک تر و باریک تر از گوشی های تاشو محسوب می گردد و ضمناً در نمایشگر آن چین خوردگی وجود ندارد. اگر مطابق شایعه ها LG این گوشی را در مارس 2021 رونمایی کند، اولین گوشی رول شونده در بازار خواهد بود. در همین زمینه می توانیم به کوشش شرکت هایی مانند اوپو و سامسونگ اشاره کنیم که مشغول توسعه گوشی رول شونده هستند.

LG علاوه بر این گوشی، در سال 2021 یک گوشی پرچم دار به نام LG Rainbow را معرفی خواهد نمود که از زبان طراحی مشابه گوشی Velvet بهره می برد و عملا قرار است جایگزین V70 گردد. گویا LG Rainbow مبتنی بر تراشه اسنپدراگون 888 است و از قلم استایلوس Wacom پشتیبانی می نماید. با توجه به اینکه سامسونگ به احتمال زیاد از نسل جدید گلکسی نوت رونمایی نمی نماید، احتمالا این گوشی می تواند توجه بخشی از هواداران سری گلکسی نوت را جلب کند. این گوشی هم گویا ماه مارس 2021 به دست کاربران می رسد.

در نهایت باید به یک گوشی 5G مقرون به صرفه به نام LG Q83 اشاره کنیم که قرار است در نیمه نخست 2021 راهی بازار گردد. اگرچه این گوشی نسبت به دو مدل دیگر هیجان انگیز نیست، ولی در هر صورت به عنوان یک گوشی 5G مقرون به صرفه معرفی خواهد شد.

  • گوشی تاشو، چرخان یا رول شونده؛ کدام بهتر است؟

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1439

به "جزئیات بیشتری از گوشی رول شونده LG فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات بیشتری از گوشی رول شونده LG فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید