خبرنگاران طارمی در نشست خبری پیش از ملاقات با یوونتوس؛ تنها به برد فکر می کنیم

به گزارش آخرین خبر، تهران- خبرنگاران- مهدی طارمی در نشست خبری پیش از ملاقات برابر یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا در کنار سرمربی تیم پرتغالی حاضر شد و به پرسش های خبرنگاران پاسخ گفت.

خبرنگاران طارمی در نشست خبری پیش از ملاقات با یوونتوس؛ تنها به برد فکر می کنیم

به گزارش خبرنگاران، طارمی در ابتدا در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه تیم پورتو با نتیجه دو بر یک و با اختلاف یک گل در بازی رفت یوونتوس را شکست داده، چه تفاوتی بین بازی برگشت و بازی رفتوجود داشته و پورتو برای موفقیت در این چالش باید چه کاری انجام دهد؟ گفت: این بازی عظیمی است چون یوونتوس باشگاه عظیمی است درست مثل پورتو؛ نکته مهم برای ما تمرکز 90 دقیقه ای تا انتها بازی است؛ برنامه های خوبی برای بازی داریم و برای پورتو نهایت کوششمان را می کنیم.

فکر نمی کنید احتیاج یوونتوس به گل برای مهاجمان پورتو همچون شما یک مزیت و برتری باشد؟

این بازی متفاوت است و ما همواره می خواهیم بازی بعدی را ببریم و کاری به ملاقات قبل نداریم و مسئله حائز اهمیت همین است و برای آینده بعدا فکر می کنیم.

شما در سه ملاقات اخبر در تمامی دقایق به میدان رفتید، به نظر شما آمادگی بدنی در نتایج اخیر تاثیرگذار بوده و در ملاقات فرداشب معین کننده است یا خیر؟

ما تیم عظیمی هستیم و برای تیم های عظیم این موضوع عادی است؛ از ابتدای فصل چنین موقعیتی را داشته ایم و موضوع بیگانه ای نیست. برای این بازی انگیزه های زیادی داریم و ملاقات برابر یوونتوس برای ما متفاوت است؛ همانطور که گفتم می خواهیم بهترین بازی خودمان را برای پرتغال انجام دهیم؛ در حال حاضر پورتو یا طرفداران پورتو در کانون توجه نیستند، این بازی برای پرتغال است؛ برای راهیابی به مرحله یک چهارم تا دقیقه 90 باید تمرکز داشته باشیم.

شرایط شما در مقایسه با ابتدای فصل تغییر کرد و بهبود یافت؛ موضوع خاصی دخیل بود؟

برای بازیکنان عادی است که در ابتدای پیوستن به یک تیم جدید، برای وفق پیدا کردن به زمان احتیاج داشته باشند اما در حال حاضر گذشته اهمیتی ندارد و من فقط به آینده فکر می کنم و اینکه چطور می توانم بهترین عملکرد را داشته باشم.

پورتو با تساوی بدون گل راهی مرحله بعد می گردد اما تساوی بدون گل خطرناک است؛ به نظر شما پورتو برای رفتن به مرحله بعد باید در ایتالیا به یوونتوس گل بزند؟

ما برای بردن به زمین می رویم؛ به تساوی یا باخت فکر نمی کنیم؛ اگر اینطور فکر کنیم، از همین حالا بازنده ایم؛ برنامه و استراتژی خوبی داریم و نهایت کوشش مان را می کنیم؛ باید منتظر بازی بمانیم اما برای پیروزی به میدان می رویم.

دو سال پیش شما در ایران بازی می کردید و تصور می کنم حضور در لیگ قهرمانان اروپا برای شما یک رویا بود، به عنوان یک طرفدار در خصوص این رقابت ها چه نظری دارید؟

لیگ قهرمانان رقابت عظیمی است و بازی کردن در آن نه برای من بلکه برای همه بازیکنان دنیا دوست داشتنی است اما گذشته من هیچ اهمیتی ندارد و من فقط رو به جلو حرکت می کنم؛ بازی کردن برابر یوونتوس برای من هیجان انگیز است البته اگر فرصت بازی داشته باشم.

بعد از چهار بازی بدون گل فردا فرصت مناسبی برای گلزنی شما است.

می خواهم نهایت کوششم را برای تیم انجام دهم و مهم نیست که گل بزنم یا نه؛ اگر پورتو این بازی یا بازی های دیگر را ببرد، من خشنود می شوم و تنها چیزی که اهمیت دارد این موضوع است.

تیم فوتبال پورتو در ملاقات رفت در یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا برابر یوونتوس با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1581

به "خبرنگاران طارمی در نشست خبری پیش از ملاقات با یوونتوس؛ تنها به برد فکر می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طارمی در نشست خبری پیش از ملاقات با یوونتوس؛ تنها به برد فکر می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید