سرای گردشگری مهر و ماه کجاست؟

به گزارش آخرین خبر، مجتمع گردشگری مهر و ماه استان قم تنها یک توقفگاه بین راهی برای رفع نموده نیازهای مسافران نیست بلکه می توان آن را جاذبه ای دانست که باعث می گردد خیلی ها از بزرگراه خلیج فارس، راه شان را کج نمایند و به داخل این ساختمان سرکی بکشند.

سرای گردشگری مهر و ماه کجاست؟

یکی از امکاناتی که سفرهای جاده ای را آسان تر نموده اند، مجتمع های بین راهی هستند. سرای گردشگری مهر و ماه نیز یکی از همین مجتمع هاست که با ظاهر و ساختار مجذوب نماینده و امکانات خوبش، توجه مسافران زیادی را به خود جلب نموده است. مجتمع بین راهی مهر و ماه سازه خوش رنگ و لعابی دارد و توانسته به خوبی به نیازهای مسافران در راستا قم - تهران پاسخ دهد. با خبرنگاران همراه باشید.

آشنایی با سرای گردشگری مهر و ماه

مجموعه گردشگری مهر و ماه یک لحظه است در کنار یکی از اصلی ترین و پرآمدوشدترین بزرگراه های کشور. به لحاظ فرم، این ساختمان گویی بخشی از محور بزرگراه است که به حاشیه آمده تا ضرب آهنگ سریع سفر، برای لحظه ای آرام گردد. به عبارت دیگر، این ساختمان لحظه ای است از روال سفر.

نمای ظاهری

در ابتدا آنچه از مهر و ماه به چشم می آید، ساختمانی با نمای شیشه ای است که در شب با نورپردازی ویژه، بسیار زیبا به نظر می رسد. پس از ورود به این مجتمع، حوض آبی را در وسط ساختمان می بینید که کف آن مزین به طرح های کاشی کاری ایرانی است و فواره های کوچکی در آن فعال هستند. صدای آب و موزیک ملایم همان چیزی است که در ابتدا از خستگی راه می کاهد و شما را آرام می نماید.

ماشینِ کلکسیونی

احتمالا وسوسه می شوید که کمی در اطراف این حوض بگردید و اگر این کار را کنید، قطعا چشمتان به ماشینی قدیمی می افتد که خیلی ها را دست به دوربین می نماید. این ماشینِ کلکسیونی، به مجموعه مهر و ماه تعلق دارد و هر چشمی را به خود خیره می نماید. فروشگاه ها در دوسوی این ماشین شکل گرفته اند و کالاهای خود را به مشتریان عرضه می نمایند.

گذرگاه شیشه ای

در بخشی دیگر یک گذرگاه شیشه ای را بر روی حوض می بینید که شما را به ورودی آسانسور می رساند و از این طریق می توانید به طبقه بالا بروید. البته پله برقی ها هم راه دیگر ورود شما به طبقه بالا هستند. اگر به تماشای های تهران علاقه دارید، گنجینه ای ارزشمند در قلب مرکز را بخوانید.

فودکورت

در طبقه بالا با فودکورت مجموعه روبرو می شوید و سرویس های بهداشتی هم در همین طبقه هستند. به طور کلی بخش های مختلف این مجتمع به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که گذر زمان در آن ها معنایی ندارد. شما می توانید چند ساعتی را در این مجتمع بگردید و از خدماتش بهره ببرید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری برترین تفریحات شبانه در تهران را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2163

به "سرای گردشگری مهر و ماه کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرای گردشگری مهر و ماه کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید