شیک ترین و زیباترین کاناپه های مدرن در دکوراسیون داخلی

به گزارش آخرین خبر، کاناپه های مدرن یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین وسایلی هستن که برای اتاق نشیمن استفاده میشن. این مدل مبلها یک ایده عالی و فوق العاده برای تقسیم بندی فضاهای باز بخصوص در خانه های مدرن است. در این مطلب سعی میکنم چند تا از شیک ترین و محبوب ترین مدلهای کاناپه رو معرفی کنم که میتونین با توجه به طراحی فضای اتاق نشیمن از آنها استفاده کنین.

شیک ترین و زیباترین کاناپه های مدرن در دکوراسیون داخلی

کاناپه های مدرن L شکل و جذاب

این مدل کاناپه بسیار زیبا و راحته و به نظر میرسه که میتونه فضای بیشتری رو از بقیه اتاق جدا کنه مخصوصا در فضاهای باز و وسیع. به راحتی میتونیم از میزهای عسلی یا جایگاه های راحتی و سایر لوازم دکوری در کنارش برای تزیین دکوراسیون خونه های مدرن استفاده کنیم.

کاناپه های U شکل مخصوص فضاهای بسیار بزرگ

فرم U شکل کاناپه های مدرن فضای خونه رو متقارن نشون میده و استفاده از آن در اتاق های پذیرایی بزرگتر تقارن فضای خونه رو بیشتر میکنه. اگر قصد استفاده از این مدل کاناپه ها رو برای فضاهای کوچکتر خونه دارین بهتره از رنگ های ملایم تر بهره ببرید. این طرح از کاناپه زیبایی و جذابیت خاصی رو به خاطر تقارنی که ایجاد میکنه به وجود میاره.

کاناپه های کشیده و بلند

زمانی که اتاق پذیرایی عرض کمی داره و نمیشه از کاناپه های U و L شکل استفاده کرد، بهترین کار انتخاب کاناپه های کشیده و بلند است. این کاناپه ها برای فضاهای طولانی و باریک کاملا مناسبند.

کاناپه های مدرن و منحنی

یکی دیگه از مدلهای زیبا و شیک از انواع کاناپه را مدلهای منحنی و تقریبا گرد شده تشکیل میده. این مدل به مدل U شکل شباهت زیادی داره اما انحنای کمتری داره و تقریبا نیم دایره ای شکل است. این طرح از کاناپه های شیک و جذاب فضای دورهمی خانواده را گرم و زیبا جلوه میده.

منبع: مجله الکترونیک دونفره
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 15

به "شیک ترین و زیباترین کاناپه های مدرن در دکوراسیون داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیک ترین و زیباترین کاناپه های مدرن در دکوراسیون داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید