محمدی: نمی دانم چرا برای پیش بینی ترکیب تیم ملی عجله دارند، کادرفنی هنوز جلسه نهایی را برگزار نکرده است

به گزارش آخرین خبر، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در واکنش به لیست هایی که در روزهای اخیر به عنوان تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی قزاقستان اعلام شده است، گفت: نمی دانم چرا دوستان در برآورد و پیش بینی ترکیب عجله دارند.

محمدی: نمی دانم چرا برای پیش بینی ترکیب تیم ملی عجله دارند، کادرفنی هنوز جلسه نهایی را برگزار نکرده است

غلامرضا محمدی با تاکید بر اینکه هنوز کادرفنی تیم ملی جلسه نهایی اش برای انتخاب ملی پوشان را برگزار نکرده، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: هنوز هیچ ترکیبی اعلام نشده، ما یک انتخابی در روز آدینه داشتیم و بعد هم رضا یزدانی در خصوص انصرافش از حضور در جهانی بیانیه داد، اما این دلیل نمی گردد که لیست تیم ملی تعیین شده باشد.

وی ادامه داد: در این خصوص یک جلسه نهایی با حضور تک تک اعضای کادرفنی تیم ملی و همچنین مدیر تیم های ملی کشتی آزاد خواهیم داشت که قطعا رئیس فدراسیون هم در جریان موضوع خواهد بود، بعد از این جلسه لیست مسافران اعزامی به جهانی قزاقستان را اعلام خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی آزاد تنها مرجع رسمی و درست در اعلام ترکیب تیم ملی را سایت فدراسیون کشتی دانست و گفت: حتما بعد از جلسه ای که ظرف امروز یا فردا خواهیم داشت، لیست قطعی ملی پوشان اعزامی به جهانی 2009 را به وسیله سایت فدراسیون کشتی اعلام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 355

به "محمدی: نمی دانم چرا برای پیش بینی ترکیب تیم ملی عجله دارند، کادرفنی هنوز جلسه نهایی را برگزار نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: نمی دانم چرا برای پیش بینی ترکیب تیم ملی عجله دارند، کادرفنی هنوز جلسه نهایی را برگزار نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید