میرشمسی: احتیاج اصلی ما پشتوانه سازی است

به گزارش آخرین خبر، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی از برگزاری دیداری تدارکاتی با لبنان در بندرعباس و با تیم های ایتالیا، لهستان و سوئیس در بوشهر اطلاع داد.

میرشمسی: احتیاج اصلی ما پشتوانه سازی است

محمدحسین میرشمسی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار کرد: هدف از برگزاری این اردوی پنج روزه در بندرعباس آماده سازی بازیکنان بعد از مسابقات بین قاره ای برای شرکت قدرتمند در مسابقات انتخابی جام دنیای باهاما است که اواخر بهمن در مالزی برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط آب و هوایی بهترین شهر برای برگزاری اردو، بندرعباس است، توضیح داد: امیدواریم این اردو بتواند برای کلیه بازیکنان مثمر ثمر باشد و بتوانیم شایسته ترین نفرات را انتخاب کنیم.

میرشمسی درباره ملاقاتهای تدارکاتی تا پیش از شروع مسابقات انتخابی دنیای باهاما، اظهار داشت: چند درخواست بازی محبت آمیز به کمیته فوتبال ساحلی ارائه داده ایم که یکی از آن ها برگزاری ملاقات محبت آمیز با تیم ملی لبنان در بندرعباس و دیگری برگزاری یک تورنمنت چندجانبه در بوشهر با حضور تیم های اروپایی نظیر سوئیس، ایتالیا و لهستان است.

وی در واکنش به قرار دریافت تیم ملی کشورمان در رده پنجم فوتبال ساحلی دنیا در آخرین رده بندی اعلام شده دنیای، اذعان کرد: با عملکرد مناسب بازیکنان در جام بین قاره ای توانستیم یک پله صعود داشته باشیم و امیدواریم این صندلی را حفظ کنیم و بتوانیم همچنان شگفتی ساز فوتبال ساحلی دنیا باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان همچنین حضور توأم تیم های الف و ب کشورمان در اردوی بندرعباس را حائز اهمیت دانست و مطرح نمود: واقعیتی که باید با آن روبه رو شویم این است که بازیکنان خوب تیم بزرگ سالان از لحاظ سنی در اوج به سر برده و نزدیک به ده سال است که برای تیم ملی کشورمان افتخارآفرینی می نمایند باید به فکر پشتوانه سازی بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر اغلب ستاره های تیم ملی بالای 30 سال دارند و باید با پشتوانه سازی مانع از افت تیم ملی پس از خداحافظی آن ها باشیم و به همین دلیل تیم ملی ب تشکیل شده است تا در پروسه چندساله به تیم اصلی تزریق شوند.

میر شمسی در خاتمه درباره نحوه حمایت ها از تیم ملی فوتبال ساحلی و تقدیر از عوامل این تیم پس از موفقیت در مسابقات جام بین قاره ای، به جمله همه چیز خوب است، بسنده کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 795

به "میرشمسی: احتیاج اصلی ما پشتوانه سازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرشمسی: احتیاج اصلی ما پشتوانه سازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید