نتیجه باورنکردنی یک نظرسنجی درباره تغییر نام توییتر

به گزارش آخرین خبر، دیجیاتو نوشت: ری برندینگ توییتر و تغییر نام و لوگوی آن به X با واکنش بسیار منفی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی روبه رو شده است. بااین حال، نتایج یک نظرسنجی تازه نشان می دهد که نظر بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی نسبت به این تغییر مثبت است.

نتیجه باورنکردنی یک نظرسنجی درباره تغییر نام توییتر

به گزارش اینسایدر، CivicScience یک نظرسنجی آنلاین تازه انجام داد و در آن نظر بیش از 5000 نفر درباره تغییر نام و لوگوی توییتر به X سؤال شد که بیش از 1000 نفر پاسخ دهندگان کاربران این شبکه اجتماعی بوده اند. این نظرسنجی نشان می دهد افرادی که از توییتر استفاده نمی نمایند، ری برندینگ آن را دوست نداشته اند و درعوض نظر کسانی که از این پلتفرم استفاده می نمایند، مثبت بوده است.

نظر کاربران توییتر نسبت به X

تقریباً یک سوم افرادی که به این نظرسنجی پاسخ داده اند، نسبت به تغییر توییتر واکنش منفی داشته اند. در مقابل، 14 درصد اعلام نموده اند که نسبت به آن حس خوبی دارند.

بااین حال، اگر فقط به کاربران فعلی توییتر که طی شش ماه گذشته فعال بوده اند، بپردازیم، نتایج کاملاً متفاوت هستند. نظر 36 درصد کاربران روزانه توییتر نسبت به این تغییر مثبت بوده است، درحالی که 27 درصد احساس منفی داشتند. بعلاوه 43 درصد از کاربرانی که به صورت هفته ای فعالیت دارند، به این تغییر نظر مثبت داشته اند و نظر 27 درصد این افراد منفی بوده است.

علاوه براین، تقریباً 60 درصد کاربرانی که از Threads، رقیب تازه راه اندازی شده توییتر استفاده می نمایند یا آن را امتحان نموده اند، علاقه زیادی به استفاده از X دارند. از سویی دیگر، نظرسنجی نشان می دهد که پلتفرم X و ویژگی های تازهی مانند خدمات بانکی که به همراه دارد، برای کاربران چندان امیدوارنماینده نیستند؛ زیرا 40 درصد از کاربران روزانه و 51 درصد از کاربران هفتگی توییتر اعلام نموده اند که علاقه ای به استفاده از X با ویژگی های تازه آن ندارند.

البته باید به این موضوع اشاره نمود که دامنه این نظرسنجی از جهاتی بسیار محدود بوده است. به عنوان مثال، به طور میانه روزانه 250 میلیون کاربر از توییتر استفاده می نمایند و این نظرسنجی فقط براساس پاسخ چند هزار نفر شکل گرفته است.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 مرداد 1402 بروزرسانی: 4 مرداد 1402 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2329

به "نتیجه باورنکردنی یک نظرسنجی درباره تغییر نام توییتر" امتیاز دهید

1 کاربر به "نتیجه باورنکردنی یک نظرسنجی درباره تغییر نام توییتر" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه باورنکردنی یک نظرسنجی درباره تغییر نام توییتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید