والورده: فکر نمی کردم شوت سوارز گل گردد، حالا روی شکست یونایتد متمرکز می شویم

به گزارش آخرین خبر، سرمربی بارسا پس از غلبه بر اتلتیکو می گوید حالا با خیالی راحت تر به دنبال شکست منچستریونایتد خواهند بود.

والورده: فکر نمی کردم شوت سوارز گل گردد، حالا روی شکست یونایتد متمرکز می شویم

والورده: فکر نمی کردم شوت سوارز گل گردد، حالا روی شکست یونایتد متمرکز می شویم

بارسا به لطف درخشش مسی و سوارز تنها در دو دقیقه کار اتلتیکو را یکسره کرد و سه امتیاز دیگر به حساب این تیم واریز شد. این برد تا حد زیادی خیال آبی و اناری ها را از قهرمانی لالیگا راحت کرد و آنها حالا با خیالی آسوده می توانند روی موفقیت در لیگ قهرمانان متمرکز شوند.

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان این دیدار گفت: سه امتیاز بسیار مهم را کسب کردیم. حالا نزدیک تر به قهرمانی هستیم ولی هنوز 7 بازی باقیمانده است و باید کار را به خوبی تمام کنیم. خوشبختانه این بازی حیاتی را بردیم و بسیار شاد هستیم. اتلتیکو نزدیک ترین تعقیب کننده بود و رقیبی بزرگ محسوب می شد. آنها با یک یار کمتر، تا دقایق پایانی به خوبی جنگیدند.

او در خصوص اخراج دیگو کاستا گفت: قطعا اخراج کاستا روی ریتم بازی تاثیر گذاشت. بازی برای دقایقی جنجالی شد و در ادامه نیمه اول نتوانستیم به اهداف مان نزدیک شویم. در نیمه دوم بهتر شدیم ولی اتلتیکو هم خطرناک نشان می داد. اوبلاک بی نظیر و فوق العاده بود ولی در نهایت به گل رسیدیم.

-

والورده در باره گل لوئیس سوارز افزود: روی شوت سوارز فکر کردم تبدیل به گل نمی گردد ولی خوشبختانه با برخورد به تیر، وارد دروازه شد. اوبلاک عالی کار نموده بود و به نظر می رسید که قادر به باز کردن دروازه اش نیستیم ولی این کار بسیار سخت را به پایان رساندیم. هر دروازه بان بزرگی بالاخره یک جا تسلیم می گردد.

سرمربی بارسا با اشاره به بازی تیمش در لیگ قهرمانان ادامه داد: بازی بسیار حساسی برابر یونایتد پیش رو داریم و از این پس، تمرکز روی همین بازی خواهد بود و سپس به اوئسکا فکر خواهیم کرد. باید تمام بازی ها را پیروز شد و اول از لیگ قهرمانان آغاز می کنیم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 135

به "والورده: فکر نمی کردم شوت سوارز گل گردد، حالا روی شکست یونایتد متمرکز می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: فکر نمی کردم شوت سوارز گل گردد، حالا روی شکست یونایتد متمرکز می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید