کلانی: امیدوارم سرمربی جدید تیم ملی مودب و با فرهنگ باشد، کی روش لیاقت این احترام و حمایت ها را نداشت

به گزارش آخرین خبر، پیشکسوت فوتبال ایران و عضو کمیته فنی با انتقاد از سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی روش لیاقت این همه احترام و حمایت را نداشت.

کلانی: امیدوارم سرمربی جدید تیم ملی مودب و با فرهنگ باشد، کی روش لیاقت این احترام و حمایت ها را نداشت

به گزارش خبرنگاران، حسین کلانی در مورد مصاحبه اخیر کارلوس کی روش گفت: ما نه امروز بلکه در زمان حضور این آقا هم بارها گفتیم که ادبیات و فرهنگ او هیچ تناسبی با کشور و فرهنگ اصیل ما ندارد. در مدتی که کی روش سرمربی تیم ملی بود به همه عوامل و اشخاص مختلف توهین می کرد و رفتاری داشت که متناسب فرهنگ خودش بود. با این وجود فدراسیون فوتبال از او حمایت کرد تا تیم ملی آسیب نبیند و حالا که رفته همان توهین ها و اتهامات را علیه فدراسیون هم مطرح می نماید.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال بیان کرد: تکلیف و سابقه این آقا معین است، هر کجا که بوده با اختلاف و دعوا به کارش خاتمه داده، در امارات، پرتغال یا آفریقای جنوبی ببینید چطور این آقا را کنار گذاشتند و من تردید ندارم باز هم در کلمبیا و هر کشور دیگری که کار کند همین حاشیه ها و مسائل را ایجاد می نماید. امیدواریم سرمربی جدید تیم ملی به شکلی انتخاب گردد که علاوه بر مسائل فنی از نظر اخلاقی هم مودب و با فرهنگ باشد. طبیعتا یک مربی بی ادب فرهنگ خودش را به تیم منتقل می نماید و این شایسته کشور بزرگ و شناخته شده ای مثل ایران عزیز نیست.

کلانی گفت: کی روش دو بار ما را به جام جهانی برد اما در جام ملت ها هم دو بار ناکام بود، برخی از حامیانش کوشش می نمایند او را به عنوان بهترین مربی تیم ملی معرفی نمایند در حالی که ما مربیانی به مراتب بهتر و پیروز تر از کی روش داشته ایم که از هر نظر تاثیر ماندگاری در فوتبال ایران داشته اند. پس از جدایی طبیعی است که به رفتارها و بی ادبی های خودش ادامه بدهد اما او برای فوتبال ما تمام شده و اصلا نباید به چنین شخصیتی فکر کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 147

به "کلانی: امیدوارم سرمربی جدید تیم ملی مودب و با فرهنگ باشد، کی روش لیاقت این احترام و حمایت ها را نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلانی: امیدوارم سرمربی جدید تیم ملی مودب و با فرهنگ باشد، کی روش لیاقت این احترام و حمایت ها را نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید