6 مدال برای ایران در کاراته قهرمانی آسیا

به گزارش آخرین خبر، تیم ملی کاراته ایران در روز پایانی مسابقات پیروز شد به 2 مدال طلا، یک نقره و 3 برنز دست پیدا کند.

6 مدال برای ایران در کاراته قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون کاراته، در سومین و آخرین روز از پانزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا رده های سنی پایه که در شهر ماکسار اندونزی برگزار گردید، تیم ایران پیروز به کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 3 برنز در رده سنی زیر 21 سال گشت.

امروز و در بخش دختران، در وزن 55- کیلوگرم دختران، زهره برزگر ابتدا حریفی از اردن را یک بر صفر شکست داد، در دومین مبارزه مقابل کاراته کای ژاپنی 3 بر 2 به پیروزی رسید. در ادامه پیروز شد نماینده تایلند را یک بر صفر مغلوب کند و به فینال برسد. برزگر در فینال مقابل حریفی از چین تایپه نهاده شد و 2 بر صفر پیروز شد و به مدال طلا رسید.

در وزن 68+ کیلوگرم، زهرا برزگر حریف قزاقستانی را 6 بر صفر مغلوب کرد، در دومین مبارزه برابر نماینده هند 5 بر صفر به فزونی رسید و در فینال مقابل حریف ژاپنی پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی مبارزه با رای داوران در هانتی شکست خورد و مدال نقره را برگردن آویخت.

در وزن 61- کیلوگرم، ملیکا احدی در مبارزه نخست برابر حریف ازبکستانی پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی مبارزه با رای داوران در هانتی پیروز شد و در مبارزه دوم مقابل کاراته کایی از ژپان 2 بر صفر نتیجه را واگذار کرد. با توجه به راهیابی حریف ژاپنی به فینال، احدی هم در رپه شارژ مقابل نماینده قزاقستان نهاده شد و با نتیجه 5 بر صفر بر این حریف غلبه کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن 68- کیلوگرم، بهنوش نجفی کاراته کایی از سریلانکا را 9 بر صفر از پیش رو برداشت. در مبارزه دوم برابر حریفی از ویتنام نهاده شد و یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد. تا در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه بدهد. نجفی در این گروه مقابل نماینده تایلند به فزونی یک بر صفر رسید و مدال برنز را از آن خود کرد. در وزن 50 کیلوگرم فائزه چیذری در مبارزه نخست مقابل حریفی از امارات 3 بر صفر مغلوب گردید و از دور رقابت ها کنار رفت.

در بخش پسران، رضا عنایتی در وزن 67- کیلوگرم، ابتدا حریفی از هنگ کنگ را 6 بر صفر برد، سپس نماینده هند را 9 بر صفر شکست داد. در سومین دیدار به مصاف چین تایپه رفت و 6 بر صفر بر این کاراته کا غلبه کرد تا در فینال به مصاف نماینده اردن برود. وی در فینال پیروز شد 6 بر 3 بر این کاراته کا غلبه کند و به مدال طلا برسد. در وزن 55- کیلوگرم، علی مسکینی در بازی نخست برابر نماینده عراق در وقت قانونی مبارزه به تساوی یک بر یک رسید و با رای داوران برنده شد. در ادامه حریف چینی را 3 بر صفر برد، سپس مقابل کاراته کایی از عربستان 7 بر صفر نتیجه را واگذار کرد تا در جدول شانس مجدد به میدان برود. در جدول رپه شارژ به دلیل حاضر نشدن حریف نپالی برنده میدان شد . به مدال برنز رسید.

در وزن 60- کیلوگرم، امیررضا میرزایی ابتدا با نتیجه 8 بر صفر بر حریفی از ماکائو غلبه کرد، سپس تاجیکستان را 2 بر صفر از پیش رو برداشت. در سومین مبارزه مقابل حریف عربستانی 8 بر صفر مغلوب گردید. در رپه شارژ هم مقابل حریفی از ژاپن 3 بر صفر نتیجه را واگذار کرد تا دستش از رسیدن به مدال خالی بماند.

تیم امید پسران روز گذشته هم پیروز به کسب 2 مدال طلا و یک برنز شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 580

به "6 مدال برای ایران در کاراته قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 مدال برای ایران در کاراته قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید