آشنایی با تکنولوژی قفل هوشمند سفری ، معرفی تجهیزات سفر

به گزارش آخرین خبر، همواره جای خالی یک قفل مطمئن در بین تجهیزات سفر حس می شده به همین دلیل هم در این قسمت ما می خواهیم شما را با قفل هوشمند سفری یا ایربالت آشنا کنیم، خوب حتما می پرسید ایربالت چیه؟ ایربالت یک قفل هوشمند سفری و تکنولوژی نو می باشد که برای باز شدن باید تنها از گوشی تلفن همراه استفاده نمود. امروزه در عصر فناوری و اطلاعات ما هر روز با ابزار های نوی روبرو می شویم و این ابزار های نو زندگی ما را راحت تر اما کمی پیچیده تر کرده اند. یکی از این ابزار ها قفل هوشمند سفری(AirBolt) می باشد که این قابلیت را دارد تا بتواند چمدان های شما را قفل و ایمن کرده و بعلاوه جهت ردیابی چمدان ها و وسایل سفر شما را کمک کند. بنابراین با ما همراه باشید در معرفی اینم قفل هوشمند، یکی از تجهیزات سفر که تکنولوژی را درخدمت مسافران قرار داده ...

آشنایی با تکنولوژی قفل هوشمند سفری ، معرفی تجهیزات سفر

آشنایی با قفل هوشمند سفری (AirBolt)

در این قفل هیچ کلیدی برای باز کردن تعبیه نشده است. خوب می پرسید که چطور می توان از آن استفاده کرد که جوابش می شود تکنولوژی. از آنجایی که این قفل هیچ کلید باز کننده ای ندارد بنابر این اگر دزد چمدان شما را به سرقت ببرد، به آسانی نخواهد توانست این قفل را باز نماید و این قفل او را به چالش خواهد کشید. این قفل طوری ساخته شده است که احتیاج به هیچ رمز گذاری و به خاطر سپردن رمز ندارد و از دردسر حفظ نمودن رمز های طولانی و پیچیده که بیشتر مواقع ما با آن روبه رو می شویم خلاصی پیدا می کنید. نحوه استفاده از این قفل خیلی آسان است کافی است که این قفل (AirBolt) را به چمدان و ساک و یا هر وسیله شخصی دیگر وصل نموده و در صورت مفقودی و یا به سرقت رفتن با استفاده از GPS ایربالت (AirBolt) محل دقیق وسایل خود را پیدا کنید. تمامی همین نکات نیز، آن را به یکی از برترین تجهیزات سفر تبدیل نموده.

نحوه استفاده از تکنولوژی ایربالت (AirBolt)

1- نصب اپلیکیشن AirBolt روی تلفن همراه خود .

2- اتصال بلوتوث قفل و تلفن همراه به یکدیگر و وارد نمودن کد بک آپ.

3- قفل کردن چمدان

با انجام موارد گفته شده در بالا شما از به سرقت رفتن و یا مفقود شدن وسایل خود در امان خواهید بود. در این قفل برای این که وسایل شما رد یابی شود از سیستم croudsourced-GPS استفاده می شود و درواقع تکنولوژی اینبار از وسایل شما محافظت می نماید.

مشخصه های ایربالت به توضیح زیر می باشد:

1- باز کردن قفل به وسیله بلوتوث

2- با اپلیکیشن مخصوص کنترل قفل را به طور کامل در اختیار داشته باشید.

3- با فاصله گرفتن چمدان از شما به گوشی ما پیغام ارسال خواهد شد .

4- امنیت بالا

منبع: همگردی
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2244

به "آشنایی با تکنولوژی قفل هوشمند سفری ، معرفی تجهیزات سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تکنولوژی قفل هوشمند سفری ، معرفی تجهیزات سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید