تور ارزان مالزی: راهنمای کامل خرید سیم کارت در مالزی

به گزارش آخرین خبر، خرید سیم کارت در مالزی

برای خرید سیم کارت در مالزی چهار شرکت مخابراتی اصلی وجود دارند: Celcom ،Maxis ،DiGi و U Mobile. هم مردم محلی و هم مسافران از سیم کارت های هر چهار شبکه استفاده می نمایند و همه آنها قابل اعتماد هستند. با توجه به نقشه پوشش این اپراتورها، قدرت سیگنال در بخش های مختلف مالزی فرق دارد اما معمولا در اطراف شهرهای اصلی و منطقه ها شهری پوشش بهتر می گردد. ما در مجله خبرنگاران شما را با فرایند خرید سیم کارت در مالزی آشنا خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

تور ارزان مالزی: راهنمای کامل خرید سیم کارت در مالزی

با تور ارزان مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

درباره اپراتورهای مالزی

اپراتورهای تلفن همراه مالزی، خدمات خوبی را در پلت فرم سامانه جهانی ارتباطات همراه (GSM) ارائه می دهند. همه این شرکت های مخابراتی به مشتریان خود اینترنت 2G، 3G و 4G/LTE ارائه داده و شما می توانید آن ها را از مغازه ها، سوپرمارکت ها، کیوسک ها و دفاتر رسمی و بعلاوه فرودگاه ها تهیه نمایید. با ارائه پاسپورت می توانید یک سیم کارت تهیه کنید و به محض خرید، سیم کارت فعال خواهد شد. برای شارژ کردن آن، می توانید به مغازه های مختلفی مانند دکه ها و سوپرمارکت ها مراجعه کنید.

در ادامه شرکت های مختلف خرید سیم کارت در مالزی آورده و برخی از کدهای شارژ آن ها، شرح داده شده است.

سلکام | Celcom

سلکام بزرگترین اپراتور در مالزی است و خدمات خوبی از جمله اینترنت 2G، 3G و 4G/LTE در پلت فرم GSM ارائه می دهد. سیم کارت پیش پرداخت آن Xpax نامیده می گردد و می تواند به صورت رایگان خریده گردد، هرچند پیش از استفاده از کارت های سیم کارت پیش پرداخت باید آن را شارژ کنید. کیوسک های Celcom در بسیاری از شهرها و بعلاوه در فرودگاه قرار گرفته است. اعتبار نیز می تواند در همان خرده فروشان خریداری گردد. تمام مقدار های سیم کارت از جمله مینی یا نانو در این شرکت ارائه می شوند. سیم کارت پیش پرداخت آن ها که برای گردشگران مناسب است همانطور که گفتیم Xpax هستند و از گزینه های خوب می توان به بسته Xpax Turbo اشاره نمود که 10 رینگت مالزی است که 6 رینگت شارژ و 200 مگابایت داده برای 7 روز دارد.

بسته های دیتای زیر را نیز می توانید بهره ببرید:

برای چک کردن اعتبارتان 118112# (از راست به چپ) را شماره گیری نمایید.

مکسیس | Maxis

مکسیس دومین اپراتور بزرگ در مالزی است و این شرکت هم در پلت فرم GSM همه نوع اینترنتی را به مشتریانش ارائه می دهد. شما می توانید سیم کارت های از پیش آماده شده را در کیوسک های این شرکت در سراسر شهرهای مالزی و بعلاوه فرودگاه تهیه نمایید. خرید اعتبار این سیم کارت هم می تواند به وسیله خرده فروشی ها، سوپرمارکت ها و مغازه های دیگر خریداری گردد. شرکت مکسیس همه نوع مقدار سیم کارتی را به شما خواهد داد. بسته های سیم کارت مناسب برای گردشگران با نام Fast شناخته می گردد که با 10 رینگت مالزی فرودخته می گردد و در آن ها 5 رینگت شارژ و 500 مگابایت دیتای 5 روزه وجود دارد.

برای چک کردن اعتبارتان می توانید 122# (از راست به چپ) را شماره گیری نمایید و با شماره گیری 100# (از راست به چپ) می توانید انتخاب هایی را برای بالانس ترافیک دیتای خود مشاهده کنید. اگر اپلیکیشن ماکسیس رد (RED) را دانلود کنید، 1 گیگابایت دیتا برای این پلت فرم به شما داده می گردد.

بسته های دیتای زیر را نیز می توانید بهره ببرید:

دیجی | DiGi

DiGi سومین ارائه دهنده سیم کارت در مالزی است و ارائه خدمات 2G، 3G و 4G/LTE در پلت فرم GSM دارد. شما این سیم کارت و اعتبار را هم می توانید در تمام فروشگاه ها و مغازه ها بخرید. اعتبارهای این سیمکارت می تواند در چندین قیمت بین 5 رینگت و 100 رینگت مالزی خریداری گردد. تمام مقدار های سیم کارت را می توان خریداری کرد، اگر چه برخی از آنها باید براساس اسلات نانو یا مینی پانچ شده تا مقدار گوشی شما گردد. بسته های سیم کارت های از پیش آماده شده، به دو صورت قابل خریداری است:

  • DiGi Prepaid Best: این بسته 8 رینگت مالزی است که 5 رینگت اعتبار برای 30 روز و 300 مگابایت داده برای 7 روز دارد.
  • DiGi Prepaid Live: این بسته 12 رینگت مالزی است که 8 رینگت اعتبار و 300 مگابایت داده برای 7 روز دارد.

برای چک کردن اعتبار می توانید 126# (از راست به چپ) را شماره گیری نمایید و بسته های زیر را نیز با شماره گیری کد فعالی سازی می توانید بهره ببرید:

استفاده از اپلیکیشن WhatsApp و دیگر شبکه های اجتماعی برای تمام بسته های فوق رایگان است.

یو موبایل | U Mobile

کوچکترین اپراتور برای خرید سیم کارت در مالزی یو موبایل است که البته از نظر ارائه خدمات و اینترنت دست کمی از دیگر اپراتورها ندارد. سیم کارت های از پیش آماده شده این شرکت، تنها با بسته های از پیش مشخص شده ارائه می شوند. آن ها را می توانید از کیوسک های مربوطه و بعلاوه فرودگاه تهیه کنید و اعتبار آن نیز تقریبا در تمام مغازه های خرده فروشی وجود دارد. یکی از سیم کارت های آن به نام Power Prepaid را می توانید با پرداخت 8.50 رینگت مالزی تهیه کنید که 5 رینگت اعتبار و 1 گیگابایت دیتا برای 10 روز دارد. برای تماشا اعتبارتان، 118# (از راست به چپ) را شماره گیری کنید.

برخی از بسته های موجود شامل موارد زیر هستند:

برای فعال سازی یکی از برنامه های بالا، 118311# (از راست به چپ) را شماره گیری کنید. بسته های دیتای زیر نیز موجود هستند:

در نظر داشته باشید که خرید سیم کارت در مالزی به قیمت های ذکر شده به تاریخ امروز (20 شهریور 97) می باشند.

منبع: finder.com

منبع: الی گشت
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2007

به "تور ارزان مالزی: راهنمای کامل خرید سیم کارت در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مالزی: راهنمای کامل خرید سیم کارت در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید